افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

رئیس مجلس باید انقلابی و با روحیه جهادی باشد

  • کد خبر : 6044
  • 07 خرداد 1399 - 23:19
رئیس مجلس باید انقلابی و با روحیه جهادی باشد

منتخب مردم بم و شهرستان های شرق استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: امروز نیازمند یک مجلس انقلابی در تراز مردم و انقلاب اسلامی هستیم و اعضای هیئت‌رئیسه، از جمله رئیس مجلس باید انقلابی و با روحیه جهادی باشند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی منتخب مردم بم در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به شاخص‌های رئیس مجلس یازدهم، گفت: امروز نیازمند یک مجلس انقلابی در تراز مردم و انقلاب اسلامی هستیم و اعضای هیئت‌رئیسه، از جمله رئیس مجلس باید انقلابی و با روحیه جهادی باشند.

وی افزود: رئیس مجلس باید دلسوز و پیگیر مشکلات و مسائل و مردمی باشد و درد مردم را لمس کند، رئیس مجلس باید دلسوز اسلام، نظام، ولایت و انقلاب باشد، رئیس مجلس نباید به خودش توجه کند، بلکه باید مشکلات جامعه را ببیند، باید به فکر مردم باشد، رئیس مجلس نباید دنبال باند، جناح و اینگونه مسائل باشد.

منتخب مردم بم در یازدهمین دوره مجلس با بیان اینکه باند و جناح یک رئیس مجلسِ خوب، مردم مستضعف هستند که با رأی‌شان و امید به رفع مشکلات، کمک کردند وارد مجلس شده است، اظهارداشت: رئیس مجلس باید کمک کند تا مشکلات مردم حل شود؛ معتقدم پارسایی، تقوا، پرهیزگاری، نداشتن حس برتری‌جویی، مخصوصا استفاده از ظرفیت‌های همه نمایندگان، روحیه مشاوره، انتقادپذیری باید در رئیس مجلس وجود داشته باشد.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی تصریح کرد: رئیس مجلس باید با نمایندگان و سایر نهادها اعم از دولت، تعامل سازنده داشته باشد، یک ویژگی خاصی که رئیس مجلس باید داشته باشد، شجاعت و شهامت در استکبارسیزی است، اگر یک رئیس مجلس از این روحیه برخوردار نباشد، مجلس را به بیراهه خواهد برد، نباید از دشمن وحشت کند و بترسد.

وی اضافه کرد: به قول شهید قاسم سلیمانی، باید از فرصت‌ها استفاده کرد، رئیس مجلس باید نسبت به همه نمایندگان استراحت کمتری داشته و تلاشش بیشتر از همه نمایندگان باشد؛ آسایش و آرامشش نسبت به همه نمایندگان باید کمتر باشد و نمایندگان هم نسبت به مردم باید آسایش و آرامش‌شان کمتر باشد، اگر این طور شود، شاهد روی کار آمدن یک مجلس ساده‌‌زیستِ انقلابی، دلسوز و مردمی در تراز انقلاب اسلامی خواهیم بود.

منتخب مردم بم و شهرستان های شرق استان کرمان در یازدهمین دوره مجلس تأکید کرد: رئیس مجلس نباید منتظر باشد از ناحیه رهبر انقلاب موضوعی مطرح شود، خودش باید به قدری ذوب در ولایت باشد که درک کند منویاتی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده برای پیشبرد اسلام و انقلاب و رفع مشکلات مردم، چه بوده است.

حجت‌الاسلام غضنفرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس مجلس باید درک درستی از وضعیت روزِ کشور و منویات مقام عظمای ولایت داشته باشد و جدای اینکه حتی رهبری در موضوعی خاص، پیام روشنی داده باشند، پیام رضایتمندی و یا مطلوب ایشان در موضوعات را با بصیرت، آگاهی و ایمان درک کند تا دچار اشتباه نشود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6044

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.