افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نیکزادی پناه نماینده مردم شرق استان :

در جنگ نباید حواس دولت را پرت کرد/ روند غیرقانونی استیضاح پیگیری شود

  • کد خبر : 2819
  • 18 مرداد 1397 - 10:12
در جنگ نباید حواس دولت را پرت کرد/ روند غیرقانونی استیضاح پیگیری شود

نماینده مردم بم در خصوص استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در این شرایط که دولت نیاز به تمرکز دارد مطرح کردن چنین مسائلی درست نیست و معاون حقوقی ربیعی می‌تواند روند غیرقانونی استیضاح را پیگیری کند.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه، درباره استیضاح علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: باید این نکته را به یاد داشته باشیم استیضاح یکی از ابزارهای قانونی مجلس و نمایندگان است و وزرا می‌توانند در صحن حاضر شوند و از خودشان دفاع کنند.

نماینده مردم بم با اشاره به اینکه گفته می‌شود استیضاح وزیر کار توسط هیات رئیسه آن هم با توجه به اینکه در کمیسیون مطرح نشده وجه قانونی ندارد، گفت: آقای ربیعی می‌تواند برای این نکته اعتراض کند و معاون حقوقی وی می‌تواند آن را پیگیری کند. هر استیضاحی باید روال قانونی خود را داشته باشد تا به صحن بیاید.

نیکزادی خاطرنشان کرد: معتقدم در این شرایط که ما در جنگ اقتصادی هستیم و باید اجازه دهیم حواس دولت برای مقابله با شیطنت‌های دشمنان کشور جمع باشد نباید خودمان را درگیر این مباحث کنیم. وقت برای استیضاح زیاد است.

وی تاکید کرد: ‌امروز ما به یک اجماع عمومی از سوی دولت، مجلس و نظام نیاز داریم. بحران‌هایی که به وجود آمده کم نیست.

این عضو مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت اعلام کرده قصد دارد کابینه خود را تغییر دهد، گفت: آقای رئیس جمهور اعلام کرده‌اند که آمادگی دارند تغییراتی در تیم اقتصادی و کابینه به وجود بیاورد. ما باید منتظر این تغییرات باشیم.

وی خاطرنشان کرد: یقین دارم چون کارگران افراد حق‌شناسی هستند، قطعا اگر از آقای ربیعی رضایتمندی داشته باشند تک‌تک نمایندگان خود را به مناطق فرا می‌خوانند تا نظرشان را جلب کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2819

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.