افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

تسریع در احداث واحدهای مسکونی انبوه‌سازان بهار

  • کد خبر : 5590
  • 20 بهمن 1398 - 11:58
تسریع در احداث واحدهای مسکونی انبوه‌سازان بهار

بیش از ده ماه از آغاز پروژه بزرگ ساخت واحدهای مسکونی انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار در ارگ جدید بم می‌گذرد و مراحل فنی، عمرانی و اداری این طرح یکی پس از دیگری با دقت، کیفیت و نظارت بسیار خوبی از سوی مهندسین ناظر، مدیران و پرسنل انبوه‌سازان بهار به اجرا درآمده است. هم اکنون مراحل عمرانی طرح با به اجرا درآمدن اسکلت بتنی ساختمان های ویلایی، گودبرداری و قالب چینی تعدادی از بلوکهای آپارتمانی باقوت در حال انجام می باشد.

مهندس رمضانی سرپرست پروژه با اعلام این خبر به طلوع بم گفت: گروه مهندسین و مشاورین پروژه های انبوه سازان بهار برای اینکه شرایط بهتری برای سکونت و آرامش شهروندان ساکن در واحدهای احداثی به وجود آید و اقدام اساسی‌تری برای واحدها به لحاظ مالکیت و سندی انجام شود؛ تصمیم گرفتند بلوکهای آپارتمانی به صورت مجزا اجرا گردد. به همین دلیل تا پایان روال اداری این موضوع، عملیات عمرانی واحدهای آپارتمانی را با سرعت کمتری انجام و در عوض توانستیم عملیات عمرانی واحدهای ویلایی را از قبل فعال تر نماییم. و هم اکنون نیز با قدرت، نظم و نظارت بسیار زیاد در حال اجرای عملیات عمرانی واحدهای ویلایی و آپارتمانی بصورت همزمان هستیم.

وی در ادامه افزود: در طول انجام پروژه با رهنمودهای مدیریت ارشد بهار به این نتیجه رسیدیم که اگر علاوه بر تفکیک سندی واحدهای مسکونی مستقر در یک بلوک، بلوکهای مستقر در هر بخش از پروژه را نیز، هم بصورت سندی و ثبتی تفکیک کنیم و هم به صورت ساختاری و فیزیکی، یک اقدام خوب در جهت رضایتمندی ساکنین و شهروندان ساکن در واحدهای آپارتمانی انجام داده ایم. این اقدام بصورت فیزیکی به این صورت است که هر بلوک ۴ طبقه که دارای ۱۶ واحد مسکونی است، در یک زمین و محوطه اختصاصی خود و با امکانات مناسب طراحی و با مدیریت اختصاصی ساخته و اداره می‌شود. بدین ترتیب ساکنان هر بلوک به صورت شایسته تر و با آرامش بیشتری با هم تعامل و ارتباط برقرار می‌کنند و برای اداره بلوک و محوطه اختصاصی خود تصمیم گیری و برنامه ریزی می‌ نمایند. علاوه بر اینها به لحاظ سندی و مالکیت نیز زمین هر بلوک از دیگر بلوکها تفکیک می شود و ارزش املاک مردم نیز بیشتر می شود. این یکی از اساسی‌ترین اقدامات انبوه سازان بهار بود که واقعا ارزشمند است.

ایشان در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مصالح ساختمانی استفاده شده در این پروژه ها گفت: در ساخت پروژه های مسکونی از بهترین و با کیفیت‌ترین مصالح، لوازم و تاسیسات ساختمانی استفاده می شود. طبق فراخوانی که مرتباً در حال انتشار آن هستیم، ترجیح ما این است که همه مصالح و لوازم ساختمانی و نیروی انسانی مورد نیاز از منطقه شرق استان تهیه شود و در غیر این صورت مجبور هستیم تجهیزات مورد نیاز خود را از استان های دیگر تامین نماییم.
وی همچنین افزود: هم اکنون افراد بسیاری در این پروژه بزرگ فعال می باشند که اکثر آنها بومی منطقه هستند. و امیدواریم با سرعت گرفتن هرچه بیشتر پروژه تعداد اشتغالزایی در منطقه بیشتر هم شود.

سرپرست پروژه انبوه سازان بهار اظهار کرد: کلیه نقشه های اجرایی پروژه ها اعم از مسکونی، تجاری و اداری و … توسط مشاورین و مهندسین مجموعه تهیه شده و به تایید مهندسین نظام مهندسی استان کرمان درآمده است. همچنین باید گفت تمام ساختمانهای احداث شده در ارگ جدید با همین جدیت و نظارت ساخته شده اند.

وی در پایان گفت: از همه تولیدکنندگان مصالح، لوازم و تاسیسات ساختمانی، پیمانکاران و شرکت های ساختمانی استان کرمان و سیستان و بلوچستان دعوت به عمل می آوریم که در ساخت پروژه های بزرگ انبوه سازان بهار با ما همکاری نمایند. و همچنین به اطلاع می رسانیم که همه روزه می توانند با مراجعه به دفتر ما در ارگ جدید همراه کارشناسان به بازدید از پروژه و نحوه ساخت واحدهای مسکونی اقدام نمایند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5590

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.