افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
رئيس كل دادگستري استان كرمان خبر داد:

انهدام ۳ باند توزیع کننده مشروبات الکلی در استان کرمان

  • کد خبر : 838
  • 05 مرداد 1396 - 9:58
انهدام ۳ باند توزیع کننده مشروبات الکلی در استان کرمان

رئیس کل دادگستری استان کرمان از تلاش ویژه و شبانه‌روزی دستگاه قضایی استان جهت برخورد قاطع قضائی با عوامل توزیع مشروبات الکلی در استان کرمان خبر داد.

یدالله موحد در تشریح جزئیات این خبر گفت: با توجه به تبعات مترتب بر تولید و توزیع مشروبات الکلی در شهرستان سیرجان و مسمویت دهها نفر در اثر مصرف این مشروبات، دستورات مقتضی در مورد برخورد با عاملین و مرتکبان جرم صادر و دادستان عمومی و انقلاب سیرجان شخصا امر تحقیقات را شروع  که متهمان اصلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گیرند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان بیان کرد: با توجه به اینکه برخی از مرتکبان در خارج از استان ساکن و برخی از متمهان نیز به خارج از استان متواری شده بودند امر تعقیب  پیگیری و در جریان تحقیقات مشخص گردید که یکی از توزیع کنندگان مشروبات  الکلی در سیرجان جزو فوت شدگان می باشد.

وی با اشاره به این مهم که در روایات اسلامی از مشروبات الکلی  به عنوان ام الخبائث یاد  می شود،افزود: خداوند متعال در قران کریم بر حرمت  مشروبات الکلی تاکید فرموده اند.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان کرمان تاکید کرد: متاسفانه اکنون شاهد ان هستیم که مشروبات الکلی از عوامل تولید کننده جرائم خشن از قبیل قتل ایراد ضرب و جرح در اثر چاقو کشی می باشد و در همین راستا دستورات ویژه ای حسب برخورد قاطع با عوامل توزیع مشروبات الکلی به ظابطین قضایی در سطح استان صادر گردیده است.

موحد بیان کرد: اجرای طرح های ضربتی در سطح استان،طی چند روز گذشته نتایج مطلوبی را در بر داشته است به نحوی که سه باند توزیع مشروبات الکلی منهدم  و عوامل ارتکاب جرم دستگیر و تحت تعقیب قرار گفته اند.

موحد ابراز کرد: در راستای اجرای این طرح پنج گارگاه ساخت مشروبات الکلی توقیف و پلمب شده و ۱۰۸۰ لیتر مشروبات الکلی دست سازو ۱۰۷۸ قوطی مشروبات الکلی خارجی از باندهای مذکور کشف و توقیف شده است./ایسنا

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=838

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.