افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
گفت‌وگو با حاج محمدحسین شفیعی مدیر ارشد انبوه‌سازان بهار

انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای خانه‌دار شدن مردم شرق استان

  • کد خبر : 4643
  • 23 مهر 1398 - 18:15
انبوه‌سازان مسکن و ساختمان بهار به دنبال ایجاد بهترین شرایط برای خانه‌دار شدن مردم شرق استان

مدیر ارشد گروه بهار در گفت‌وگو با هفته‌نامه طلوع بم از اعلام نحوه واگذاری واحدهای ویلایی این مجموعه در ارگ جدید از یکم بهمن ماه سال جاری خبر داد. حاج محمدحسین شفیعی ضمن بیان این خبر درخصوص واحدهای آپارتمانی نیز گفت: ما این روزها طبق قانون پیش فروش آپارتمان ها، در حال مذاکره جهت صورت […]

مدیر ارشد گروه بهار در گفت‌وگو با هفته‌نامه طلوع بم از اعلام نحوه واگذاری واحدهای ویلایی این مجموعه در ارگ جدید از یکم بهمن ماه سال جاری خبر داد.
حاج محمدحسین شفیعی ضمن بیان این خبر درخصوص واحدهای آپارتمانی نیز گفت: ما این روزها طبق قانون پیش فروش آپارتمان ها، در حال مذاکره جهت صورت جلسه تفکیکی در ابتدا کار توسط اداره ثبت اسناد و املاک، و استانداردسازی مجتمع های مسکونی در ارگ جدید می باشیم تا خیال مردم عزیز کاملاً آسوده گردد.
این درست است که شاید زمانی صرف شود ولی اعتقاد ما بر این است که ساخت و عرضه واحدهای مسکونی باید اصولی و قانونمند باشد.

ایشان در این گفت‌وگو بار دیگر با تاکید بر اینکه گروه بهار در پروژه‌های خود هیچگونه وجهی را تا زمانی که واحدهای مسکونی به مرحله اسکلت بتنی نرسیده باشند از مردم دریافت نمیکند، اظهار کرد: ما بارها چه به صورت عمومی و چه به خصوصی در دیدار با مسئولان دولتی و قضایی و نماینده و امام جمعه شهرستان بم (و خصوصاً در دیدار اخیر با ریاست محترم دادگستری بم که خودمان خدمت ایشان رسیدیم) ویژگی‌های پروژه را اعلام کردیم که با توجه به سابقه حضور ۲۵ساله گروه بهار در ارگ جدید بم و دیگر نقاط کشور، قصد فروش زمین خالی به مردم عزیز را نداریم. و واگذاری واحدهای مسکونی فقط در مرحله اسکلت بتنی مجتمع ها، آن هم به صورت کاملاً رسمی، ثبتی و محضری با نظارت مستقیم مدیران محترم ارگ جدید انجام می پذیرد و مردم مالک خانه‌ای میشوند که وجود دارد. همچنین بخشی از مبلغ قرارداد بصورت نقدی و مابقی به صورت اقساط طبق تعهد محضری پرداخت میگردد.

ما نهایت تلاشمان را به کار گرفته‌ایم تا با ایجاد بهترین و مطمئن‌ترین شرایط، برای خانه دار شدن مردم عزیز شرق استان کرمان و بم قدمی هرچند کوچک برداریم.

مهندس رمضانی سرپرست پروژه ارگ جدید بم: عملیات احداث واحدهای ویلایی آغاز شده است/به زودی عملیات بتن ریزی آنها نیز انجام می‌شود.

مهندس رمضانی سرپرست پروژه گروه بهار در ارگ جدید نیز در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشریح آخرین وضعیت عملیات عمرانی احداث واحدهای مسکونی گفت: در فاز اول برای ۲۲۴ واحد آپارتمانی عملیات خاکبرداری و قالب چینی به طور کامل انجام شده است.
وی با بیان اینکه با حساسیت جناب آقای شفیعی و تاکید ایشان براستفاده از بهترین مصالح تمام تلاش پرسنل برای انجام یک کار اصولی و عاقبتی است افزود: در بخش واحدهای ویلایی نیز عملیات خاکبرداری، قالب‌بندی و آرماتوربندی در حال انجام است.
مهندس رمضانی در پایان ضمن اعلام آمادگی گروه بهار در مشارکت و همکاری با تمامی تولیدکنندگان مصالح ساختمانی در شرق استان کرمان بیان کرد: امیدواریم روزی در این منطقه با حمایت مسئولین شاهد رشد و رونق هرچه بیشتر تولید و اشتغال در بخش مسکن و حضور سرمایه‌گذاران بیشتری در زمینه تولید مصالح ساختمانی باشیم که نیاز جدی مردم شرق استان است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4643

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.