افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 18 April , 2024
رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بم خبر داد:

اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان فهرج

  • کد خبر : 1384
  • 20 مهر 1396 - 11:12
اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار به بیمارستان فهرج

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بم از اختصاص مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان فهرج خبر داد و گفت: ساخت بیمارستان فهرج تا پایان مهر ماه سال آینده به پایان می‌رسد.

اصغر مکارم در دیدار با  اعضای شورای اسلامی شهر فهرج در راستای بررسی مشکلات بهداشتی و درمانی و تسریع در تکمیل بیمارستان فهرج با بیان اینکه  تکمیل و ساخت بیمارستان فهرج یکی از دغدغه‌های ما و مردم شهرستان فهرج است و رفع مشکلات بهداشتی و درمان از وظایف ماست، اظهار داشت: ساخت بیمارستان فهرج تا پایان مهر ماه سال آینده به اتمام خواهد رسید .

وی بر پیگیری‌های مردم و شورای اسلامی  شهر فهرج تاکید کرد و افزود: پیگیری‌های شوراهای اسلامی و مطالبه‌گری مردم  می‌تواند نقش  موثری برای رفع مشکلات داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی بم از پیگیری‌های انجام شده برای تخصیص مبلغ ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان فهرج خبر داد و بیان داشت: راه‌اندازی بیمارستان فهرج و بیمارستان اطفال بم یکی از دغدغه‌های ما است.

مکارم از کمبود ۱۷۰ نفر پرستار در منطقه خبر داد و افزود: ما نیاز به نیروی تخصصی در حوزه سلامت داریم و در حوزه پشتیبانی نیاز به نیرو نداریم و قطعا از نیروهای بومی در منطقه استفاده می‌کنیم.

وی همچنین از تحویل  یک دستگاه آمبولانس در آینده به بخش نگین کویر فهرج خبر داد و در زمینه اختصاص یک دستگاه آمبولانس  دیگر برای مرکز بهداشتی و درمانی فهرج قول مساعد داد./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1384

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.