به گزارش طلوع ارگ، سمانه سامنژاد رئیس شورای اسلامی شهر بم از اجرای سایبان ویژه بانوان در محل برگزاری مراسم تاسوعا و عاشورای حسینی در میدان امام(ره) خبر داد و گفت: این اقدام با مصوبه شورای اسلامی شهر و با تلاش پرسنل شهرداری بم در راستای ایجاد شرایط مناسبتر برای حضور بانوان عزادار در مراسمهای سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) انجام شده است.
وی با تأکید بر لزوم ارتقای کیفیت خدمات شهری در مناسبتهای مذهبی افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری بم خود را موظف به فراهمسازی محیطی امن، مناسب و در شأن شهروندان میدانند و در این مسیر از پیشنهادها، نظرات و انتقادات سازنده همشهریان استقبال میکنند. تلاش خواهیم کرد با بهرهگیری از دیدگاههای مردم، هر سال امکانات و شرایط این فضا را بهبود بخشیده و زمینه حضور هرچه مطلوبتر عزاداران حسینی را فراهم کنیم.






