صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
صدور ۳۵۵ اخطار صنفی طی دو هفته گذشته در بم
برافراشته شدن پرچم متبرک امام حسین(ع) بر فراز گنبد آستان مقدس امامزاده اسیری(ع) بم + گزارش تصویری
گزارش تصویری از آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستانهای بم
جلسه شورای ترافیک شهرستان بم صبح امروز سه شنبه ۴ خرداد با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، محمدبنیاسدی شهردار، سرهنگ ضیاالدینی رییس راهنمایی رانندگی در خصوص طرح ترافیکی سه راه مدرس و مشکلات ترافیکی برون شهری در سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد.
طلوع بم – سعید افروغ: محمد بنی اسدی شهردار بم در خصوص برنامهریزیهای عمرانی در سال ۱۴۰۰ گفت: طبق برنامه ریزی هایی که انجام دادیم ادامه نهضت آسفالت را از چند روز پیش شروع کردیم و با جدیت آسفالت کوچه ها را با طرح پرداخت خود یاری پیش خواهیم برد. وی افزود: قرار است مبلغی […]
در راستای اجرای پروژه کشاورزی چندکارکردی در باغشهر بم که توسط انجمن احیا و حمایت دفتر برنامههای کوچک سازمان ملل SGP/UNDP (Small Grants Programme) در حال اجرا است، در نشستی با حضور محمد برشان مورخ و پژوهشگر قنات، سیدمحمد میرلوحی مجری پروژه، ناهید کمالالدینی دانشجوی دکتری مدیریت گردشگری و مدرس دانشگاه و بهنام خداشناس روزنامهنگار و پژوهشگر توسعه شهری درخصوص جایگاه تمدن قناتی بم در ایجاد فرصتهایی برای توسعه گردشگری کشاورزی تبادل نظر شد.
مقنیها مردان بزرگ تاریخ و تمدنساز بم هستند که تا همیشه به آنها مدیونیم. تمدن بم یک تمدن مستمر و همیشگی برپایه کشاورزی مبتنی بر قنات است که باید آن را آیندگان حفظ کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افزایش دو برابری حوزههای امتحان نهایی در راستای حفظ شیوهنامههای بهداشتی در استان خبر داد و گفت: «امتحانات نهایی پایهی دوازدهم با رعایت کامل شیوهنامهها در ۳۳۰ حوزهی امتحانی در حال برگزاری است».
ستاندار کرمان گفت: «کرمان جزو استانهای با وضع شکننده و باثبات بیماری کرونا است و علیرغم گشایش برای ردههای شغلی، محدودیتها به ویژه در تجمعات و دورهمیها باید همچنان اعمال شود».
نشست خبری هادی شهسوارپور فرماندار بم با اصحاب رسانه ظهر امروز ۲۲ اردیبهشت با سه موضوع آخرین وضعیت دهکده خرما، انتقال اب سد نسا و انتخابات برگزار شد. هیچ راهی برای نجات خرما نیست، جز جراحی بزرگی که باید صورت بگیرد به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور در این جلسه ضمن تشریح آخرین وضعیت پروژه […]
به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا / معاون عمرانی استاندار کرمان گفت: به دلیل آلودگی هوا، تمامی ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان کرمان امروز ۱۹ اردیبهشت ماه تعطیل شد. “سیدمصطفی آیت الهی موسوی” در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به غلظت گرد و غبار در شهرستان کرمان اظهار کرد: بر […]