رفع مشکل وامهای زلزله پس از ۲۳ سال
اعلام محدودیت های ترافیکی تاسوعا و عاشورای حسینی شهرستان بم
رئیس دادگستری بم: صیانت از حقوق عامه، توسعه دادرسی الکترونیک و پیگیری مشکلات مدیران خودرو
صمیمانه از عملکرد دکتر پزشکیان و دکتر قالیباف تشکر میکنم/ طرح جدید سوخت اگر انجام شود برای کل استان است / به خودروسازان بمی اعتماد داریم و آنها نیز به شدت به دنبال حل مشکلات هستند
رئیس دادگستری بم: دستگاه قضایی با نرخ رسیدگی ۱۰۲ درصدی، مسیر خدمت و اعتمادسازی را با قوت ادامه میدهد
غضنفرآبادی از تخصیص اعتبارات عمرانی، پیگیری ارتقای ادارات و دانشگاه، حمایت از صادرات خرما و توسعه زیرساختهای شرق استان خبر داد.
با حضور مدیرکل پایگاههای میراث جهانی کشور، دکتر فرهاد عزیزی جلسه مدیران پایگاه میراث جهانی استان کرمان به میزبانی پایگاه میراث جهانی بم و منظر فرهنگی آن در منطقه ویژه اقتصادی ارگ جدید برگزار گردید.
از دست دادن هنرمند مردمی و محبوب، زندهیاد امید جهان، اندوهی بزرگ برای خانواده هنر و همه دوستدارانش بود.
عصر پنجشنبه ۲۷ شهریور و در مراسم اختتامیه نمایشگاه نقاشی هنرجویان کودک و نوجوان آموزشگاه خورشید به مربیگری اکرم سپهدوست؛ از بیش از ۴۰ سال خدمات آقای محمود سپهدوست پیشکسوت ورزشی شهر و موسس اولین باشگاه ورزشی و بدنسازی بم (آرش) و اولین برگزارکننده مسابقات قویترین مردان تقدیر به عمل آمد.
توضیحات دکتر کلانتری رئیس بیمارستان پاستور بم
عصر امروز شنبه تعدادی از شهروندان، فرماندار، رییس اداره فرهنگ و جمعی از دیگر از مسئولین بم با مادر و خواهر مرحوم امید جهان دیدار کردند و ضمن عرض تسلیت و ابراز همدردی و همدلی برای آنها آرزوی صبر و آرامش کردند.
به گزارش طلوع ارگ، رییس جهادکشاورزی بم خبر داده که در ادامه مانور پایش سوسک سرخرطومی در شهر ۳ نخل دیگر در شهرک امیرآباد و خیابان امام رضاع بم شناسایی شد که آلوده به سوسک سرخرطومی بودند. در روزهای قبل نیز نخلهای آلوده دیگری در سطح محلات باغی شهر بم و حومه شناسایی شده بود. […]
رئیس دفتر نمایندگی اتاق بازرگانی شرق استان کرمان با اشاره به شرایط اقتصادی اخیر، سال گذشته را یکی از سختترین سالها برای مردم و فعالان اقتصادی دانست. او تأکید کرد که تداوم بروکراسیهای پیچیده اداری و خروج سرمایهها میتواند روند توسعه استان را با چالشهای جدی مواجه کند.
معاون سیاسی و اجتماعی استانداری کرمان، پروژههای هفته دولت در شهرستان بم را نمادی از عزم دولت برای توسعه شرق استان و ارتقاء سطح خدمات عمومی دانست.
جهاد کشاورزی خواستار هوشیاری و همکاری فوری کشاورزان شد.