افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024
از ابتدای سال تاکنون؛

کاهش ۱۲ درصدی جرائم مهم و خشن در شهرستان بم

  • کد خبر : 14315
  • 18 مرداد 1403 - 17:16
کاهش ۱۲ درصدی جرائم مهم و خشن در شهرستان بم
فرمانده انتظامی شهرستان بم از کاهش ۱۲ درصدی جرایم مهم و خشن از ابتدای سال تاکنون نسبت به مدت مشابه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از کرمان‌نو، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهارداشت:با توجه به حساسیت‌ و مطالبه به حق عموم شهروندان به واسطه تردد خودروهایی که حامل فرآورده های سوختی خارج از شبکه توزیع هستند بیش از ۳۷ درصد افزایش در برخوردهای قانونی صورت گرفته است.

وی بیان کرد: در برخورد با خودروهای حامل فرآورده های سوختی خارج از شبکه با هفت درصد افزایش نسبت به مدت مشابه ۳۰۸ هزار لیتر انواع فرآورده های سوختی کشفیات داشتیم .

فرمانده انتظامی بم با اشاره به طرح های آرامش در شهر، عنوان کرد: دستگیری معتادان متجاهر و خرده فروش نیز از دیگر مطالبات شهروندان است که در این راستا با دستگیری ۴۵۲ معتاد بیش از ۹۳ درصد افزایش دستگیری داشتیم.

سرهنگ عبدلی نسب با اشاره به کاهش ۶۷ درصدی در آمار تصادفات ادامه داد: از ابتدای امسال تا امروز نیز در آمار تصادفات منجر به فوت و جرحی نیز کاهش خوبی داشتیم.

وی اضافه کرد: با اجرای طرح های مقطعی در بحث برخورد با خودروهای هنجارشکنی که با ایجاد صدا برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنن تاکنون یک هزار و ۲۶۸ دستگاه انواع خودروی تبدیل وضعیت توقیف شده که ۱۸ درصد افزایش توقیف داشتیم .

وی ضمن اشاره به آمار سرقت‌ها در مدت مشابه نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: سرقت های مسلحانه ۳۸ درصد، سرقت اتومبیل ۲۹ درصد و سرقت موتورسیکلت نیز هفت درصد کاهش داشتیم که در سرجمع جرائم مهم و خشن ما ۱۲ درصد کاهش داشتیم .

فرمانده انتظامی بم گفت:در حوزه سایبری نیز ۲۱ درصد افزایش کشف در این جرائم داشتیم که بیشتر موارد مربوط به معاملاتی است که در سایت ها صورت میگیرد اما هنوز زیرساخت لازم مربوط به آن فراهم نشده منجر به کلاهبرداری می شود .

سرهنگ عبدلی نسب افزود: در حوزه فضای مجازی و پلیس فتا که هشدارهایی داده می‌شود، در پیشگیری از جرائم دیگری است تا مردم ما آگاه شوند، پس آگاه‌سازی مردم و افکار عمومی جامعه امروزه می‌تواند مؤثر واقع شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14315

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.