افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024

ورود دستگاه قضایی برای ترخیص خودرو

  • کد خبر : 14288
  • 10 مرداد 1403 - 18:58
ورود دستگاه قضایی برای ترخیص خودرو
دستگاه قضایی برای ترخیص ۵۰ هزار خودروی فروخته شده به مردم که درمنطقه اقتصادی ارگ جدید بم انباشت شده ورود پیدا کرد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از خبرگزاری صدا وسیما، دادستان شهرستان بم و‌جمعی از مسئولین، در بازدید از پارکینگ‌های شرکت‌های خودروسازی منطقه ویژه اقتصادی ارگ بم گفت: ۷۵ هزار خودرو در پارکینگ‌ها دپو شده که از این تعداد افزون بر ۴۰ هزار خودرو متعلق به مردم است که ثبت نام و پول ان را نیز پرداخت کرده اند.
بهنام جعفری افزود: پلاک تعدادی از آنها نیز صادر شده است متاسفانه به هردلیل خودروی آنها ترخیص نشده وما قطعا بعد از این بازدید جلسه‌ای خواهیم داشت با مسئولین خودروسازی و سازمان‌ها و اداراتی که در این زمینه مسئولیت دارند و دستورات لازم جهت ترخیص این خودرو‌ها صادر خواهد شد.
دادستان بم بیان کرد: شرکت‌ها، ادارات و یا سازمان‌هایی که خدایی نکرده اخلالی داشته باشند یا به گونه‌ای که بخواهند سنگ اندازی کنند برای آنها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد و برخورد قضایی انجام خواهد شد.
وی افزود: متاسفانه از ابتدای سال جاری ترخیص خودرو صورت نگرفته و اگر هم صورت گرفته بصورت قطره چکانی بوده است و اکنون اینجا ۵۰ هزار خودرو متعلق به مردم است و تلاش می‌کنیم در زمان کوتاهی ترخیص این خودرو‌ها صورت بگیرد و باتوجه به زیرساخت‌های موجود منطقه مقداری زمان بر است.
همچنین محمد برزنگ فرماندار شهرستان بم گفت: بسیاری از مردم افزون بر ۴ ماه است ماشین خریداری کرده اند حتی سند هم بنام آنها صادر شده است باتوجه به نگرانی که مردم در این زمینه داشتند امروز اینجا حضور پیداکردیم تا مشکل ترخیص خودرو‌ها را حل کنیم.
وی گفت: نزدیک به ۲۰ هزار کارگر اینجا مشغول به کارند و زندگی آنها وابسته به فروش این خودرو هاست اکنون که در کشور این مطرح است ما خودروی دست دوم خارجی وارد می‌کنیم اینجا قریب به ۷۰ هزار ماشین با کیفیت است و دست دوم هم نیست و مشتری هم دارند و افزون بر ۴۰ هزار خودرو به مردم فروخته شده باید مشکل ترخیص این خودرو‌ها را حل کنیم تا مردم از نگرانی بیرون بیایند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14288

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.