افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024
فرماندار بم:

همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در شرق استان کرمان مهیاست

  • کد خبر : 14285
  • 10 مرداد 1403 - 18:53
همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین در شرق استان کرمان مهیاست
فرماندار بم گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت‌رسانی شایسته به زائران اربعین حسینی در شرق استان کرمان مهیاست.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمد برزنگ صبح امروز ۱۰ مردادماه در جلسه ستاد اربعین شهرستان بم اظهار کرد: این شهرستان از ۲۳ مرداد سال جاری با آمادگی کامل میزبان زائران سیدالشهدا خواهد بود.

وی افزود: شهرستان بم هر ساله میزبان خیل عظیمی از زائران ایرانی، پاکستانی و افغانستانی در ایام اربعین بوده و امسال نیز همانند ادوار گذشته تمام سعی و کوشش همه ما به ویژه مردم میهمان‌نواز شهرستان بر این است که بتوانیم میزبان خوبی برای زائران اباعبدالله الحسین (علیه السلام) باشیم.

فرماندار شهرستان بم  ادامه داد: سال گذشته همه دستگاه‌های خدمات‌رسان و ادارات شهرستان همه توان خود را برای خدمتگزاری به زائران اربعین گذاشتند. امسال نیز این همراهی و همکاری در بین همه دستگاه‌ها و ادارات با عزمی جدی‌تر باید شکل گیرد.

برزنگ با بیان اینکه خدمت به زائران توفیق بزرگی است که نصیب مردم و مسئولان شهرستان بم شده، تصریح کرد: طی سال‌های گذشته زیرساخت‌های مناسبی در مسیر زائران اربعین فراهم شده و موکب‌های شهرستان به صورت شبانه‌روزی مشغول خدمتگزاری بودند، اربعین سال جاری نیز قطعاً همین رویه ادامه خواهد شد.

وی از آمادگی کامل دستگاه‌های خدمات‌رسان و نیروهای امدادی، درمانی، امنیتی و غیره خبر داد و گفت: همه زیرساخت‌های لازم برای خدمت به زائران اربعین حسینی در شهرستان بم مهیاست.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14285

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.