افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024

شبکه فروش سکه‌های تقلبی طلا در بم متلاشی شد

  • کد خبر : 14321
  • 19 مرداد 1403 - 15:30

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، بهنام جعفری زاده روز جمعه افزود: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه های تقلبی طلا(پارسیان)، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد. وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، بهنام جعفری زاده روز جمعه افزود: در پی انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی مبنی بر اقدام فردی کلاهبردار به فروش سکه های تقلبی طلا(پارسیان)، بلافاصله ماموران انتظامی به محل وقوع جرم اعزام و فرد مورد نظر دستگیر شد.

وی با بیان اینکه پس از دستگیری فرد و انجام تحقیقات تخصصی صحت گزارش تایید شد و در دستور کار دادستانی قرار گرفت، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی مشخص شد عامل اصلی این باند یک خانم اهل آذربایجان شرقی است.

دادستان عمومی و انقلاب با بیان اینکه هویت سه نفر از اعضای دیگر این باند شناسایی و دستور بازداشت آنان صادر شده است، عنوان کرد: در این رابطه با هماهنگی بانک مرکزی تمامی حساب های متهمان پرونده مسدود و یک دستگاه خودرو از اعضای این باند توقیف شده است.

وی ادامه داد: در بازجویی های اولیه متهم به فروش و توزیع سکه های تقلبی طلا در استان های مختلف کشور شهرهای های کرمان، رفسنجان و بم اعتراف کرده است.

این مقام قضایی خاطرنشان کرد: طلا فروشی ها و مسئولان خرید و فروش سکه های طلا توجه داشته باشند که از هر کسی این نوع کالاها را خریداری نکنند و در صورت خرید مدارک شناسایی را حتما از آنها دریافت کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14321

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.