افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 7 September , 2024
رئیس ستاد انتخابات استان کرمان خبر داد؛

تعیین ۲۴۲۸ شعبۀ اخذ رای انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان

  • کد خبر : 14101
  • 05 تیر 1403 - 10:57
تعیین ۲۴۲۸ شعبۀ اخذ رای انتخابات ریاست‌جمهوری در کرمان

به گزارش طلوع ارگ، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به فعالیت ۶۰ هزار عوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان گفت: «۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان کرمان داریم که ۹۰ شعبه آن در مناطق صعب‌العبور است». رحمان جلالی در نشست وبیناری با ستاد انتخابات چهاردهمین دورۀ ریاست‌جمهوری افزود: «برای هر […]

به گزارش طلوع ارگ، رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به فعالیت ۶۰ هزار عوامل اجرایی انتخابات در استان کرمان گفت: «۲ هزار و ۴۲۸ شعبه اخذ رای در استان کرمان داریم که ۹۰ شعبه آن در مناطق صعب‌العبور است».

رحمان جلالی در نشست وبیناری با ستاد انتخابات چهاردهمین دورۀ ریاستجمهوری افزود: «برای هر یک از شهرستان‌های استان یک دستگاه اجرایی به عنوان معین انتخاب شده تا در کنار فرماندار بتوانند، کارهای پشتیبانی و اجرایی را مدیریت کنند».

وی در ادامه بیان کرد: «با تدابیر و اقدامات صورت گرفته توسط عوامل اجرایی انتخابات در سراسر استان، آمادگی کامل استان کرمان را نسبت به برگزاری انتخابات چهاردهمین دورۀ ریاست‌جمهوری اعلام می‌کنیم».

جلالی یادآور شد: «تمام ملزومات هفت‌گانۀ حوزه‌های انتخابیه توسط ستاد انتخابات استان به شهرستان‌ها ارسال شده و دستگاه‌های احراز هویت نیز تحویل و چک شده است».

وی همچنین از برگزاری رزمایش‌هایی در بحث تاب‌آوری در حوزۀ شبکۀ زیرساخت در استان خبر داد و گفت: «پیگیری‌ها و بررسی‌ها در خصوص دیزل‌ژنراتورها نیز صورت گرفته است».

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان اضافه کرد: «همایش توجیهی – آموزشی ویژۀ تمام عوامل اجرایی صندوق‌های اخذ رای برگزار و ناظر به مباحث امنیتی، تمام موارد بر مبنای اطلس امنیتی مرور شده است».

وی خاطرنشان کرد: «اطلس تمام شعبه‌های اخذ رای تهیه شده و به لحاظ زیرساختی و پشتیبانی مشکلی نداریم».

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14101

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.