افزونه جلالی را نصب کنید. Monday, 16 September , 2024

تشریح برنامه‌های هفته دولت توسط فرماندار بم

  • کد خبر : 14416
  • 08 شهریور 1403 - 11:30
تشریح برنامه‌های هفته دولت توسط فرماندار بم

فرماندار بم از افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۳ پروژه مختلف با اعتباری حدود ۲۰۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش طلوع ارگ، محمد برزنگ فرماندار بم با اشاره به انواع اعتبارات ملی، استانی و اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان افزود: از سال قبل تا کنون اقدامات خوبی انجام شده‌است. ما امسال ۱۱۳ پروژه داریم که ۸۲ پروژه قابل افتتاح است و ۱۸ پروژه هم قابل کلنگ زنی است. اعتباری که برای این پروژه ها هزینه شده‌است بیش از دو هزار میلیارد تومان هست . ۱۱۴۱ میلیارد تومان اعتبار مربوط به پروژه های قابل افتتاح است که مردم از آن استفاده می کنند یا افتتاح می‌شوند و ۸۶۲ هزار میلیارد تومان هم مربوط به پروژه های است که قابل کلنگ زنی هستند که تعدادی از آنها حدود ۴۰ درصد و تعدادی هم بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند. در شهرستان بم بیش از دو هزار میلیارد تومان پروژه در همه زمینه ها داریم و اول مهرماه در زمینه آموزش۲۰ کلاس درس در قطب آباد ، پشترود و قادر اباد به فضاهای آموزشی شهرستان بم اضافه می‌شود.
وی‌ همچنین به ساخت ۸ واحد مسکن برای متخصصین دانشگاه علوم پزشکی و ۷۰۰متر مربع مرکز جامع سلامت و تحویل ۷۰ موتور سیکلت به خانه‌ های بهداشت اشاره و یادآور شد: یکی دیگر از اقدامات انجام شده بهسازی فرودگاه بم هست که اعتباری حدود ۲۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی و افزایش طول باند فرودگاه هزینه شده و کار با جدیت ادامه دارد تا بزودی این پروژه زیر ساخت حمل و نقل که نیاز ضروری شهرستان است به سرانجام برسد.
برزنگ با اشاره به معابر و کوچه‌های خاکی بم خاطر نشان کرد: قبل از زلزله اکثر کوچه ها آسفالت بود و بعد بدلیل آوار برداری های زلزله قابل استفاده نبودند. امسال حدود ۳۰۰ کوچه در بم آسفالت شده است و در کل از زمان قبول مسئولیت من در بم تا کنون ۱۰۰۰کوچه دربم آسفالت شده است.
فرماندار بم با اشاره به اجرای پروژه فیبر نوری در بم که ۸۰ درصد آن اجرا شده است عنوان کرد: فیبر نوری هم ضرورتی بود که با ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه بزودی راه اندازی می‌شود.
در شهرداری بروات هم کارهای عمرانی حدود دو میلیارد تومان صورت گرفته که انشالله بتوانند اعتبارات بافتهای فرسوده را دریافت کنند. و همچنین در شهرداری دهبکری حدود ۳۸ میلیارد تومان در خیابانهای اصلی هزینه شده است‌.
وی در ادامه در خصوص برق شهرستان گفت: اگر پست بم ۳ را نداشتیم با مشکلات متعوددی رو به رو می‌شدیم. وی با اشاره به گرمای شدید امسال و کنار گذاشتن کولر آبی توسط مردم و استفاده از چند اسپلیت که باعث قطعی برق و سوختن تعداد زیادی ترانس برق نارضایتی مردم را شاهد بودیم و برای همین اولویت بندی را در این زمینه در نظر گرفتیم.
برزنگ در ادامه به سفر شهید رئیسی و افتتاح پروژه بزرگ آب سد نساء اشاره‌کرد و تشریح کرد: با این خدمت شهید رئیسی توانستیم موتور پمپ ها را خاموش و از قطع شدن آب جلوگیری کنیم.
وی در ادامه به بهره‌برداری از ۱۲ پروژه در حوزه راهداری در هفته دولت اشاره و بیان کرد: در بم پروژه‌ های نیمه تمام زیادی وجود داشت که در دولت سیزدهم به اتمام رسیدند و یا در حال اجرا هستند. تمام اقداماتی که به آن اشاره شد خدمات نظام است و مردم بیش از این به گردن ما حق دارند و ما باید بیشتر از این پیگیری کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14416

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.