افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 18 October , 2024

افتتاح پروژه های شهرداری بم همزمان با هفته دولت

  • کد خبر : 14557
  • 13 شهریور 1403 - 12:11
افتتاح پروژه های شهرداری بم همزمان با هفته دولت

شهردار بم: از ابتدای امسال تاکنون توانستیم با بودجه هایی که از شورای اسلامی شهر مصوب کردیم ۱۹۳ کوچه را در پنج ماه گذشته آسفالت کردیم

به گزارش طلوع ارگ، علیرضا ریاضی شهردار بم در خصوص پروژه‌ های شهرداری بم که در هفته دولت به بهره‌برداری رسید گفت: از ابتدای امسال تاکنون توانستیم با بودجه هایی که از شورای اسلامی شهر مصوب کردیم ۱۹۳ کوچه را در پنج ماه گذشته آسفالت کردیم که مساحت این کوچه ها ۲۷۵ هزارمتر مربع است و ۱۴۲ میلیارد تومان در این مدت هزینه کردیم و قطعا تا پایان سال برنامه‌های بعدی ما در شش ماه بعد با پیگیری هایی که کردیم اعداد و ارقام آسفالت کوچه ها خیلی بیشتر از این خواهد شد.
وی افزود: پیاده روی سازی های مختلفی را در حوزه ها و محله های مختلف شهر داشتیم. سیزده خیابان با پنجاه هزار مترمربع در دستور کار پیاده روی سازی داریم که تا امروز بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان در این خصوص هزینه شده است و اکثر آنها هم در مرحله بهره‌برداری است و چند تا از آن بالای ۷۰درصد در حال کار است.
وی ادامه داد: دو خیابان بلوار حوزه تا دانشگاه و ایستگاه راه‌آهن و خیابان فرهنگ منشعب از بلوار جمهوری اسلامی به طول ده کیلومتر جدول گذاری را در دستور کار داریم و جمعا ۳۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در پروژه های پیاده روسازی و جدول گذاری در مدت این پنج ماهه هزینه شده و امروز مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14557

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.