افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024
در صحن شورا شهر مطرح شد

۴۰ کوچه از ۶۳ کوچه اعلام شده آسفالت شدند/ خرید ۴۰۰ تن قیر توسط شهرداری / اجرای پیاده راه یکطرفه به ۸ میلیارد تومان اعتبار و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد/ در خواست حضور نماینده مردم شرق استان در صحن شورا شهر بم / امور قراردادهای شهرداری باید متمرکز باشد / تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات رعایت نمیشود

  • کد خبر : 10638
  • 26 خرداد 1401 - 11:29
۴۰ کوچه از ۶۳ کوچه اعلام شده آسفالت شدند/ خرید ۴۰۰ تن قیر توسط شهرداری / اجرای پیاده راه یکطرفه به ۸ میلیارد تومان اعتبار و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد/ در خواست حضور نماینده مردم شرق استان در صحن شورا شهر بم / امور قراردادهای شهرداری باید متمرکز باشد / تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات رعایت نمیشود

جلسه شورای شهر بم با حضور تمام اعضا و علیرضا ریاضی شهردار بم و رسول برائی نژاد معاون عمرانی شهردار با دستور کار بررسی پروژه پیاده راه خیابان آیت الله کاشانی(یکطرفه)، وضعیت آسفالت معابر و مباحث مختلف دیگر چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ماه برگزار شد. ۴۰ کوچه از ۶۳ کوچه اعلام شده آسفالت شدند/ […]

جلسه شورای شهر بم با حضور تمام اعضا و علیرضا ریاضی شهردار بم و رسول برائی نژاد معاون عمرانی شهردار با دستور کار بررسی پروژه پیاده راه خیابان آیت الله کاشانی(یکطرفه)، وضعیت آسفالت معابر و مباحث مختلف دیگر چهارشنبه بیست و پنجم خرداد ماه برگزار شد.

۴۰ کوچه از ۶۳ کوچه اعلام شده آسفالت شدند/ خرید ۴۰۰ تن قیر توسط شهرداری
کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر بم در این جلسه ضمن اعلام رضایت از روند آسفالت معابر در خصوص پیاده راه شدن یکطرفه گفت: این خیابان قلب شهر است و باید به بهترین نحوه ممکن این فعالیت آغاز شود.
علیرضا ریاضی شهردار بم از خرید۴۰۰ تن قیر خبر داد و گفت: این میزان قیر را از طریق بورس خریداری کرده ایم و ۲۴ میلیارد تومان اسناد خزانه را هم به پول نقد معادل ۱۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حساب شهرداری برای خرید قیر آماده کرده ایم و این ۴۰۰ تن قیر خریداری شده از همین حساب بوده است. وی افزود: تلاش داریم آسفالت معابر و کوچه ها مستمر باشد.ریاضی همچینین از آسفالت ۴۰ کوچه از ۶۳ کوچه اعلام شده خبر داد. وی همچنین از انتخاب پیمانکار سینما خبر داد و گفت: قرار طی هفته آینده نهایی می شود.

اجرای پیاده یکطرفه به ۸ میلیارد تومان اعتبار و برنامه ریزی دقیق نیاز دارد
رسول برائی نژاد معاون عمرانی شهردار به اهمیت و مطرح بودن پیاده راه ها اشاره کرد و گفت: در سطح کشور اصناف از پیاده راه شدن معابر استقبال کرده اند ولی این کار باید با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه صورت گیرد. وی در خصوص طراحی خیابان آیت الله کاشانی( یکطرفه) گفت: دور قبلی شورا مطالعات و طراحی این خیابان انجام شده و برآورد هزینه این طرح به قیمت امروز حدود ۸ میلیارد تومان خواهد بود وی توضیحاتی را در خصوص این طرح ارائه داد.
محمد تقی جهانپور عضو شورای شهر خواستار طراحی میدان امام همزمان با اجرای پیاده راه شد و گفت: باید بازار تبدیل به بازار با رویکرد گردشگری شود و زیر ساختها و همچنین پارکینگها یکطرفه ساماندهی شوند. وی همچنین خواستار تشکیل شورای محلات ۷ گانه جهت مشارکت بیشتر مردم با شورا شد.
سمانه سام نژاد دیگر عضو شورا در خصوص پیاده راه یکطرفه گفت: در طراحی باید سنت حفظ شود نه اینکه صرفا از کاهگل استفاده شود میتوان از کاهگل توسعه یافته و یا مصالح سنتی توسعه یافته جدید استفاده کرد. متاسفانه با توجه به زلزله و ساخت و ساز با سرعت بالا بعد از زلزله و نبود برنامه در سطح شهر اصالت معماری نمیبینم. وی در ادامه خبر داد: بزودی در صحن شورا در خصوص نمای ساختمان ها دستورالعملی را بررسی باید بکنیم و باید این کار از جایی شروع شود تا در ۱۰ سال اینده نتایجش مشخص شود.

در خواست حضور نماینده مردم شرق استان در صحن شورا شهر بم
حامد سلجوقی عضو شورای شهر در این جلسه خواستار حضور نماینده شرق استان در صحن شورا با توجه به نزدیک شدن سفر رئیس جمهور به استان کرمان شد وی همچنین در ادامه گفت: تیم فوتبال ما با دعا همشهریان امسال هم در لیگ ماند و ما باید هر چه سریعتر برنامه‌ریزی برای شروع فصل جدید را انجام دهیم و هر چه سریعتر آکادمی فوتبال راه اندازی شود تا مجموعه ورزشی شهرداری بازیکن ساز باشد.وی همچنین از شهردار خواست اصلاح وسایل بازی در پارکها سریعتر انجام شود.
وی نیز به عنوان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا از برگزاری جشن طی روزهای آینده با توجه به مراسمات مذهبی خبر داد.

امور قراردادهای شهرداری باید متمرکز باشد
علی جزینی دیگر عضو شورای شهر در خصوص قرارداد پارکینگ شهرداری در اطلس گفت: در ۲۰ ماه گذشته این پارکینگ ۳۸۵ میلیون تومان درآمده داشته و این مجموعه با کم بینایان مدیریت میشود. وی خواستار تمرکز بیشتر شهرداری بر قراردادها شد.
کریم غضنفرآبادی رئیس شورا نیز گفت: در خواست داریم شهرداری قراردادها به صورت ۳ ماه شورا ارسال شوند تا هم اعضای شورا و هم مردم از آنها آگاه باشند چون واقعا خودمان هم از این قراردادها خبر نداریم.

تکریم ارباب رجوع در برخی ادارات رعایت نمیشود
منصور عزیزآبادی و حبیب قلعه خانی خواستار تکریم ارباب رجوع در ادارات شهر شدند و قلعه خانی در این خصوص گفت: ما به عنوان مسئول در هر اداره ای باید بتوانیم باری از روی دوش مردم برداریم و ادارات باید منتشور اخلاقیشان را رعایت کنند گزارشات مردمی این گونه تخلفات را به فرمانداری گزارش خواهیم داد تا برخورد لازم صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه سمانه سام نژاد از برگزاری جشنواره صنایع دستی در پارک بانوان خبر داد و خواستار برگزار شدن بیشتر برنامه فرهنگی و هنری در این پارک شد. وی همچنین از رایزنی برای برگزار یک رویداد با همکاری وزرات میراث فرهنگی و سازمان یونسکو در راستای مراسمات ۱۷ تیر برای حل مشکلات اساسی شهری خبرداد.
لازم به ذکر است در این جلسه شورا دو تن از عوامل فیلم کیهان بچه ها در صحن شورا حضور یافتند و خوستار همکاری شهرداری در خصوص حمل و نقل و تغذیه میان وعده برای عوامل این فیلم شد که قول مساعدت لازم توسط شورا داده شد. همچنین عوامل این فیلم به طور ویژه از مهمان نوازی مردم کورک تشکر کردند. همچنین در پایان جلسه از یاسمین رزاز به واسطه دکلمه خوانی در مقابل معاون وزیر راه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10638

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.