افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مدیرعامل شرکت گاز استان:

۴۰ درصد روستاهای استان کرمان گازرسانی شده است

  • کد خبر : 9329
  • 04 آبان 1400 - 17:23
۴۰ درصد روستاهای استان کرمان گازرسانی شده است

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: روند گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون ۱۴۳۳ روستا(معادل ۴۰ درصد روستاهای واجد شرایط) در این استان گازدار شده اند. “منوچهر فلاح” امروز چهارم آبان ماه در تشریح این خبر افزود: طبق آخرین […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: روند گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت بسیار خوبی برخوردار است و تاکنون ۱۴۳۳ روستا(معادل ۴۰ درصد روستاهای واجد شرایط) در این استان گازدار شده اند.

“منوچهر فلاح” امروز چهارم آبان ماه در تشریح این خبر افزود: طبق آخرین گزارش عملکرد ماهیانه شرکت ملی گاز ایران، شرکت گاز استان کرمان توانسته با عملکرد مطلوبی در امر گازرسانی به روستاها جزو استان های برتر باشد.

وی افزود: در حوزه گازرسانی به روستاهای استان ۳۳۴۳ روستا واجد شرایط گازرسانی هستند که از این تعداد ۱۴۳۳ روستا تاکنون گازدارشده و ۳۵۰ روستا، در دست اجراست.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: ۵۷۰ روستا از سال ۹۷ تا پایان سال ۹۹ در استان گازدار شده اند که با توجه به کل روستاهای گازدار شده فعلی، عملکرد گازرسانی به روستاها در استان کرمان از پیشرفت ۴۰ درصدی برخوردار است و این در حالیست که از زمان تاسیس شرکت در سال ۱۳۷۲ تا سال ۹۷ تنها هفت درصد پیشرفت حاصل شده است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان توانسته با این میزان ترقی در امر گازرسانی به روستاها از رتبه برتر گازرسانی در کشور برخوردار شود، بیان کرد: برنامه ریزی ما به گونه ای است تا پایان سال جاری بیش از ۸۷ درصد مردم استان کرمان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شوند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9329

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.