افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

گلایه فرماندار و دادستان بم از اجرایی نشدن مصوبات مقابله با حاشیه نشینی منطقه قشمی

  • کد خبر : 7275
  • 12 آبان 1399 - 20:23
گلایه فرماندار و دادستان بم از اجرایی نشدن مصوبات مقابله با حاشیه نشینی منطقه قشمی

صبح امروز دوشنبه دوازدهم آبان ماه جلسه کارگروه مقابله با حاشیه نشینی و عمران شهری بم با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، محمدضیاالدینی دادستان و مدیران و نمایندگان ادارات شهرستان بم در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار و در خصوص آخرین کارهای صورت گرفته در این خصوص به بحث و تبادل نظر پرداخته شد.

به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم ضمن گلایه از مدیران ادارات شهرستان بم گفت: جلسات حاشیه‌نشینی فرسایشی شده و نتیجه ای در آن نیست، اگر این روند ادامه داشته باشد نتیجه‌ای نخواهد داشت، حرف ما این بود اگر میخواهید این امر صورت بگیرد باید ابتدا زیرساخت آن منطقه را فراهم کنید و سپس اعتماد مردم را جلب کنیم.

وی در ادامه گفت: ما در ابتدا باید تکلیف خودمان را مشخص کنیم که آیا میخواهیم این کار را انجام دهیم یا نه!؟ آیا حاشیه‌نشینی برای ادارات شهر، معضلاتی را بوجود آورده است یا نه!؟

فرماندار بم  ضمن اشاره به مصوبات جلسه قبل گفت: مصوب شده بود که زیر ساخت‌های منطقه مورد نظر فراهم شود، اما اکنون چهار ماه گذشته و هیچ کار اجرایی انجام نشده است.

وی در پایان تاکید کرد: به صراحت میگویم، آیا ادارات می‌توانند زیر ساخت های لازم را فراهم کنند یا خیر؟

محمد ضیاالدینی دادستان بم نیز ضمن انتقاد از مدیران گفت: لحن اقای فرماندار لحن خواهش و تمنا از مدیران است، این که خواهشی کنیم از مدیران می توانند انجام دهند یا نه!؛ بنظر من اصلا حرف درستی نیست، باید زیر ساخت‌های لازم حتما صورت بپذیرد، تا زیرساختی فراهم نشود کسی حاضر نیست از منطقه قشمی جا به جا شود.

وی در ادامه تاکید کرد: مشکل از مردم‌ ما نیست، مشکل از مدیران ماست. وی در ادامه گفت: “اخیرا در جریان باشید دستور عمل مقابله با ترک فعل مدیران توسط رییس قوه قضاییه ابلاغ شده است و برای ادارات تکلیف تعیین شود تا در زمان معین شده زیرساخت‌ها را فراهم نمایند در غیراینصورت با مدیران برخورد قانونی خواهد شد.

دادستان بم در پایان گفت: اگر مدیری نمی‌تواند این کار را انجام دهد اعلام کند تا درنتیجه آقای فرماندار فکر مدیر دیگری بردارد، مردم این منطقه خواهران و برادران ما هستند.

گزارش: طلوع بم|محمد حسین خراسانی

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7275

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.