افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
به مناسب 60 سالگی شرکت بیمه آسیا

گفت گو با آقای حسین پوررشیدی مدیر بیمه آسیا در شهرستان بم

  • کد خبر : 4419
  • 12 مرداد 1398 - 9:58
گفت گو با آقای حسین پوررشیدی مدیر بیمه آسیا در شهرستان بم

به گزارش طلوع ارگ، حسین پوررشیدی دانشجویی دکتری مدیریت دولتی و مدیر بیمه آسیا شعبه بم از سال ۱۳۹۴ به عنوان نمایندگی فعال این شرکت در شهرستان بم انتخاب وکار خود را اغاز کرد. طلوع بم گفتگویی با وی داشته است که در ادامه می آید. لطفا در خصوص هدف از تاسیس این شرکت بیمه […]

به گزارش طلوع ارگ، حسین پوررشیدی دانشجویی دکتری مدیریت دولتی و مدیر بیمه آسیا شعبه بم از سال ۱۳۹۴ به عنوان نمایندگی فعال این شرکت در شهرستان بم انتخاب وکار خود را اغاز کرد. طلوع بم گفتگویی با وی داشته است که در ادامه می آید.

لطفا در خصوص هدف از تاسیس این شرکت بیمه توضیحاتی بفرمائید؟
یکی ازمهم ترین دلایل تاسیس بیمه آسیا شعبه بم ارتباط مستقیم این شرکت بیمه با مجموعه قطب خودروسازی ارگ جدید مدیران خودرو و کرمان موتور و ارائه بهترین و بالا ترین خدمات به این قطب صنعتی و همچنین شهروندان بمی بوده است.
چه نوع خدماتی را به این شرکت ارائه می کنید؟
کارمندان و افرادی که در مجموعه مدیران خودرو، وکرمان موتور فعال هستند تحت پوشش بیمه های تکمیلی و درمانی این شرکت قرار دارند و برای سهل کردن مسافت و دادن بهترین و منظم ترین خدمات بیمه ای این شعبه افتتاح شد.
وی ادامه داد : بیش از چهار سال از افتتاح این شعبه می گذرد و با توسعه و رونق کار هم اکنون این شرکت به تمامی شهروندان می تواند خدماتی چون صدور بیمه نامه ها، مشاوره بیمه عمر، پرداخت خسارت در رشته های مختلف در سریع ترین زمان، و دیگر خدماتی مرتبط را ارائه نمایند.
در خصوص عمده فعالیت های بیمه آسیا شعبه بم بفرمائید؟
از دیگر فعالیت های این شعبه میتوان به بیمه وسایل نقلیه و موتوری ، بیمه آتش‌سوزی سردخانه ها و مغازه ها، بیمه های مسئولیت کارفرمایان و باغداران اشاره داشت.
مهم ترین قراردادهای این شرکت بیمه با چه مجموعه ای است؟
مهمترین ارتباطی که بیمه آسیا باجنوب شرق کرمان دارد ، ارتباط با شرکت های خودروسازی کرمان موتور ، مدیران خودرو ،حوزه های علمیه و امور دارایی است. این مجموعه ها قرار داد های بزرگی است که برای بیمه آسیا مورد اهمیت وخدمات درمانی و پرداخت خسارت وامور بیمه ای آنها با این شرکت است.
آماری در خصوص بیمه شدگان جنوب شرق کرمان در این شعبه وجود دارد؟
بیمه آسیا در سال ۱۳۹۷ در این شعبه که شامل بم ،نرماشیر، ریگان، رستم آباد، فهرج بوده است بیش از شش هزار بیمه شخص ثالث و سرنشین و نزدیک به هزار بیمه بدنه صادر کرده و درخصوص بیمه های آتش سوزی و حوادث آمار متفاوتی وجود دارد.
آقای پوررشیدی لطفا درخصوص بیمه های عمر و زندگی در این شعبه توضیحاتی ارایه بفرمائید؟
یک شرکت بیمه ای میتواند همه رشته ها را پوشش و قراردادهای متفاوتی را امضاء نمایید، بیمه عمر و زندگی یکی از سیاست های مهم و دارای اهمیت در بیمه آسیا است.
این شرکت در بخش بیمه های عمر و زندگی و فرهنگ سازی در این بخش در یک سال اخیر برنامه های متفاوتی داشته است.
این شرکت بیمه برای بالا بردن فرهنگ و آموزش مناسب نمایندگیهای خود کلاس‌های سه روزه فشرده ای را در چهار ماه گذشته برگزار کرده است.
این دوره های فشرده کمک بسیار زیادی به کارمندان در بخش بیمه عمر این نمایندگی خواهد داشت تا از این طریق بتوانند بهترین خدمات را با بالاترین سطح کیفیت آموزشی به مراجعان ارائه نمایند.
این مجموعه از ابتدای فعالیت خود توانسته بالغ بر ۲۰۰ قرار داد بیمه نامه عمر و زندگی صادر نمایید و بر همین اساس یکی از نمایندگان شعبه به عنوان دومین نماینده برتر در بحث صدور بیمه نامه های عمر و زندگی معرفی شده است.
شهروندانی که برای آینده خود و فرزندانش اهمیت می‌دهند این بیمه نامه را تهیه میکنند تا آینده آنان تضمین شود. برای بیمه های عمر ی که از مبلغ بالایی برخوردار هستند بیمه رایگان آتش سوزی صادر می شود.
در خصوص بالا ترین پرداخت خسارت توضیحاتی بفرمایید؟
یکی از مهمترین تفاوت های شرکت های بیمه بحث خدمات رسانی بعد از صدور بیمه نامه است.
پرداخت خسارت در سریعترین زمان و سرعت بخشیدن به پروسه اداری برای بیمه شده ازاولویت بسیار بالایی برخوردار است. صدور بیمه نامه یک روال طبیعی دارد که شرکت های بیمه انجام می دهند و در این خصوص قانون وجود ندارد ولی در بحث پرداخت شرکتی موفق تر است که برای پرداخت بیمه سرعت بالاتری که حرف اول را میزند داشته باشد.
بیمه آسیا یکی از پیشگامان پرداخت خسارت در کمترین زمان ممکن است.
شعار ما این است که در سریعترین زمان بهترین خسارت پرداخت خواهد شد.
رکوردی که برای پرداخت خسارت در شهرستان بم داشتید چقدر بوده و در چه مدت زمان پرداخت شده است؟
بالاترین پرداخت خسارت برای آتش سوزی در یک عکاسی بود که در کمتر از یک ماه مبلغ ۹۰ میلیون تومان به بیمه گر پرداخت شد.
سرعت و برخورد مناسب کارشناسان بهترین دلیل بود که اغلب مغازه های اطراف محل حادثه از بیمه حوادث و آتش سوزی آسیا بهرمند شدند.
متأسفانه چند سالی ازحضور بیمه آسیا در بم می گذرد ولی به دلیل نبود اطلاع‌رسانی مناسب مطرح و معرفی نشده است یکی از سیاست هایی ما معرفی خدمات با کیفیت و سرعت بالای این شرکت به مردم و مسئولین است.

بیمه آسیا در مناسبت های مختلف و در هفته‌های دادگستری نیروی انتظامی و… با مسئولین محترم شهرستان بم دیدار داشته و باهدف شفافیت سازی گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه داده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=4419

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.