افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

گزارشی از اولین جلسه اعضای شورای شهر در سال جدید و جلسه با شهردار بم

  • کد خبر : 12195
  • 19 فروردین 1402 - 22:11
گزارشی از اولین جلسه اعضای شورای شهر در سال جدید و جلسه با شهردار بم

جلسه شورای شهر بم با حضور تمام اعضا شورا، علیرضا ریاضی شهردار، شهرام جرجندی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و مسلم یوسفی کارشناس روابط عمومی، امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار شد. به گزارش طلوع ارگ، منصور عزیزآبادی رئیس شورا شهر بم در این جلسه از زحمات شهرداری در ایام نوروز تقدیر […]

جلسه شورای شهر بم با حضور تمام اعضا شورا، علیرضا ریاضی شهردار، شهرام جرجندی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری و مسلم یوسفی کارشناس روابط عمومی، امروز شنبه نوزدهم فروردین ماه برگزار شد.

به گزارش طلوع ارگ، منصور عزیزآبادی رئیس شورا شهر بم در این جلسه از زحمات شهرداری در ایام نوروز تقدیر کرد و گفت: طبق روال هر ساله از زحمات و خدمات مجموعه شهرداری در ایام نوروز تشکر میکنیم که البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که در این جلسه عنوان میکنیم تا در سال آینده این موارد را شاهد نباشیم.
کریم غضنفرآبادی در این جلسه با اشاره به استقبال شایسته شهرداری بم از مهمانان نوروز گفت: در سال دوم شورا هستیم و باید بدانیم خواسته مردم از ما چیست؟ باید صادق باشیم و از تشکیل گروه ۳ به ۴ در شورا و گروه های مشابه پرهیز کنیم تا با همدلی کار کنیم. وی در ادامه گفت: آسفالت شهر به خوبی در حال انجام است اما از سایر خدمات نباید غافل بشویم و عدالت اجتماعی را در همه نقاط شهر انجام دهیم. آیا پیشنهادات که در سال ۱۴۰۱ توسط شورا ارائه شده به نتیجه رسیده؟ برای مثال باید سینما را هر چه زودتر به نتیجه برسانیم.
علی جزینی در این جلسه گفت:امسال یکسری نقایص در سطح شهر داشتیم که باید هر ثانیه امسال را غنیمت بشماریم و پروژه‌ها هر چه سریعتر آغاز شوند. وی افزود: نمادهای تکراری نوروزی باعث گلایه مردمی شده و فعالیت های عمرانی شهرداری در آخر سال مشکلاتی را در پی داشت. وی در پایان از مجموعه ارگ جدید به خاطر برگزاری جشنهای ۱۰ روزه تقدیر و از بسته بودن ارگ جدید در روز طبیعت نیز گلایه کرد.
محمد تقی جهانپور گدر این جلسه عنوان کرد: با همدلی اعضای شورا مشکلات موجود سریعتر حل خواهد شد. وی در ادامه خواستار ایجاد ایستگاه استقبال از سمت چابهار شد و در ادامه از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی در جنب ارگ قدیم گلایه کرد و تاکید کرد: این نمایشگاه در شان مردم بم نبود.
وی همچنین خواستار ایجاد زیر ساخت برای اسکان مسافرین نوروزی در کنار ارگ و ساماندهی پارک ارگ قدیم و تپه یادمان بهشت زهرا شد. این عضو شورا همچنین خواستار اعلام برنامه های شهرداری براساس بودجه در سال ۱۴۰۲ شد. وی در ادامه گفت: درخواست داریم از همشهریان که عوارض مربوطه را به شهرداری پرداخت کنند، این بدهی در حدود ۳۰۰ میلیارد است و اگر این عوارض پرداخت شود خواهیم توانست خیابانهای سطح شهر را هم آسفالت کنیم. وی همچنین خواستار تغییر میدان امام به چهارراه شد.
حبیب قلعه خانی ضمن تقدیر از خدمات شهرداری بم گفت: در مباحث روشنایی و عمران شهری تلاش بیشتری باید داشته باشد. وی همچنین خوستار ساماندهی میادین محمد رسول‌الله و ۱۷ شهریور شد.
حامد سلجوقیان ضمن تشکر از خدمات شهرداری در ماه فروردین و رمضان گفت: درخواست داریم که عملکرد شهرداری به مردم اطلاع رسانی شود و نظرسنجی برگزار شو‌د تا درخواستهای مردمی را در حوزه شهرداری بیشتر درک کنیم. وی همچنین خواستار برنامه‌ریزی در خصوص ایجاد گذر فرهنگی بم شد.
سمانه سام نژاد با اشاره به همزمانی نوروز و رمضان گفت: از مجموعه شهرداری به جهت زحمات که در این ایام انجام دادند تشکر میکنم. وی ادامه داد: باید پروژه‌ها توسط تیم شهرداری ارزیابی شوند و به شورا ارائه شوند تا تصمیم نهایی در صحن شورا گرفته شود و چه بهتر است بتوانیم ارتباطمون را با شهروندان بیشتر کنیم تا نیازهای آنها را بیشتر درک کنیم. سام‌نژاد ادامه داد: در خصوص پل ولایت هیچ توجیهی نداریم و باید امسال این پروژه را تصمیم گیری کنیم. این مسئله قابلیت پیگیری قضایی دارد و کوتاهی از راه و شهرسازی بوده که ورودی این شهر جهانی را اینگونه کرده است. وی در ادامه خواستار رفع نقایص پارک بانوان و همچنین اجرای برنامه‌های فرهنگی ویژه بانوان در این پارک شد.
علیرضا ریاضی شهردار بم ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و تشکر از همدلی شورای شهر با شهرداری گفت: اگر اقدامی از سوی شهرداری انجام شده ماحصل همکاری همه ما بوده است.
وی افزود: ما طی دو‌هفته اینده برنامه ۳ ماه اجرایی شهرداری را مطابق با بودجه را به صحن شورا اعلام میکنیم. ریاضی همچنین از شروع عملیات عمرانی میدان شهدای گمنام، بلوار بهشت زهرا و چند پروژه عمرانی دیگر خبر داد. وی افزود: قرارداد روشنایی معابر بسته شده و چراغها در حال نصب هستند و در خصوص راه اندازی دوربین‌های امنیتی هم در حال پیگیری است. شهردار بم در ادامه گفت: پیشنهاداتی که ارائه شده را سعی میکنیم در لا به لای بودجه انجام دهیم.
شهرام جرجندی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری در جلسه ضمن ارائه گزارشی از ایستگاه استقبال گفت: خوشبتخانه بازخورد خوبی از گردشگران در ایستگاه اسقبال داشتیم و مهمانان از برخورد مردم بم، قدردان بودند. وی همچنین گفت: رئیس شورا شهر و شهردار در این ایستگاه حضور داشتند و با برخی گردشگران به گفتگو پرداختند. جرجندی افزود: در هر کاری کاستی‌هایی همیشه وجود دارد و ما تلاش میکنیم که این کاستی‌ها را به حداقل برسانیم.

گزارش: محمد جواد رحیم نژاد

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=12195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۱
  1. سلام وقت بخیر ،
    چرا در مورد فعالیت دوباره شهربازی صحبت نکردین ؟

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.