افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان:

کلاهبردار و جاعل هزار چهره در کرمان دستگیر شد

  • کد خبر : 1181
  • 28 شهریور 1396 - 9:10
کلاهبردار و جاعل هزار چهره در کرمان دستگیر شد

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کل استان کرمان از دستگیری یک جاعل حرفه ای در کرمان خبر داد وافزود: متهم اقدام به جعل اسناد بانکی واداری،گواهی پایان تحصیلات،پروانه کسب و فعالیت نمایندگی وده ها موارد دیگر نموده است.

علی شفیعی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت:طی یکسری اقدامات اطلاعاتی انجام شده از سوی تیم عملیات حفاظت واطلاعات دادگستری استان کرمان مشخص گردید فردی به هویت (م.م)با همدستی دونفر دیگر اقدام به جعل وکلاهبرداری گسترده در سطح کشور می نموده است.

این مقام قضائی اعلام داشت:با بازرسی منزل تیمی متهم مشخص گردید وی به طرز ماهرانه ای اقدام به جعل مهر وامضای افراد مختلف از جمله قضات،وکلاء،سردفتران،پزشکان متخصص،فرماندهان انتظامی و مسئولان وکارشناسان ادارات می نموده است.

شفیعی عنوان کرد:متهم با راه اندازی یک موسسه حقوقی واهی و دفتر وکالت قلابی و با دادن وعده های توخالی اقدام به اخذ مبالغ کلانی از شهروندان می نموده است.

وی گفت:متهم دستگیر شده چندین مرتبه با تغییر چهره و ایفای نقش های مختلف از جمله وکیل،پزشک،قاضی اقدام به سوء استفاده از افراد ناآگاه کرده است.

این مقام قضائی عنوان کرد:در بررسی اسناد جعلی مکشوفه مشخص گردید وی اوراق ادرات مختلفی از جمله شهرداری،ثبت احوال،علوم پزشکی،اقتصاد و دارایی،ثبت اسناد واملاک،سازمان زندانها،کارشناسان رسمی دادگستری را در استان های متعددی از جمله تهران،کرج،قم،یزد و کرمان جعل نموده است.

وی گفت:فرد دستگیر شده دارای سوابق و محکویت های متعدد کیفری از جمله حمل و نگهداری موادمخدر،جعل،کلاهبرداری،تحصیل مال از طریق نامشروع،روابط نامشروع می باشد.

دختران جوان در برابر تهدیدات فضای مجازی مراقب باشند

رئیس حفاظت اطلاعات دادگستری کرمان بیان داشت:متهم با عناوین گوناگونی در شبکه های مختلف اجتماعی از جمله تلگرام،میهن گرام،موبوگرام و ایسناگرام اقدام به اغفال واخاذی از دختران و خانم های جوان می نموده است.

وی با بیان اینکه متهم با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است،گفت:در این رابطه دو نفر از جمله دستیار اول متهم که خانمی به نام (س.م)می باشد نیز دستگیر شده است.

این مقام قضائی خاطرنشان ساخت:در این رابطه یک دفتر کار به همراه یک واحد مسکونی پلمپ و همچنین یک دستگاه رایانه(pc)،لپ تاپ،تبلت،پرینتر،تعدادی تلفن همراه به همراه سایر لوازم ودستگاهای دیگر توقیف گردیده است./عصر عدالت

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1181

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.