افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
بازگشت رنگ قرمز به نقشۀ کرونایی استان؛

کرونا در سیرجان «فوق قرمز»!

  • کد خبر : 8709
  • 08 خرداد 1400 - 10:22
کرونا در سیرجان «فوق قرمز»!

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، بر اساس آخرین رنگ‌بندی رسمی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در هفته‌ی دوم خردادماه، وضعیت کرونا در استان کرمان بار دیگر اوج گرفته و رنگ قرمز کرونایی به نقشه‌ی استان بازگشته است. مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، شهرستان‌های جیرفت، شهربابک و سیرجان که تا هفته‌ی گذشته […]

به گزارش طلوع ارگ به نقل از فردای کرمان، بر اساس آخرین رنگ‌بندی رسمی اعلام شده توسط وزارت بهداشت در هفته‌ی دوم خردادماه، وضعیت کرونا در استان کرمان بار دیگر اوج گرفته و رنگ قرمز کرونایی به نقشه‌ی استان بازگشته است.

مطابق آخرین رنگ‌بندی اعلام شده، شهرستان‌های جیرفت، شهربابک و سیرجان که تا هفته‌ی گذشته در وضعیت نارنجی قرار داشتند، در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته‌اند و وضعیت در سیرجان حادتر است.

رنگ‌بندی شهرستان‌های بردسیر، رودبار جنوب و منوجان نیز نسبت به هفته‌ی گذشته تغییر کرده و با خروج از وضعیت زرد به رنگ نارنجی درآمده‌اند.

پیش از این مسئولان استان درباره‌ی شکننده بودن وضعیت نارنجی شهرها هشدار داده بودند.

به گزارش فردای کرمان، رنگ‌بندی جدید اعلام شده از سوی وزارت بهداشت نشان می‌دهد که شیوع کرونا بار دیگر در استان کرمان شدت گرفته است.

در حالی که در هفته‌ی اول خردادماه، هیچ‌یک از شهرستان‌های استان وضعیت قرمز نداشتند، در حال حاضر شهرستان‌های جیرفت، شهربابک در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند و سیرجان نیز در وضعیت فوق‌قرمز قرار دارد.

بنا به گزارش روز گذشته‌ی روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمان، در حال حاضر در سیرجان ۴۵ بیمار و در جیرفت ۵۴ نفر بستری هستند. همچنین روز گذشته از سه فوتی کرونایی در استان، یک مورد مربوط به حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی جیرفت بود و یک نفر هم مربوط به حوزه‌ی دانشگاه علوم‌پزشکی سیرجان.

رنگ‌بندی شهرستان‌های بردسیر، رودبار جنوب و منوجان نیز نسبت به هفته‌ی گذشته تغییر کرده و با خروج از وضعیت زرد به رنگ نارنجی درآمده‌اند.

در حال حاضر شهرستان‌های راور، کوهبنان، انار، رابر، بم، فهرج، نرماشیر، ریگان، عنبرآباد، فاریاب، ارزوئیه در وضعیت زرد قرار دارند.

وضعیت شهرستان‌های کرمان، زرند، رفسنجان، بردسیر، بافت، رودبار جنوب، کهنوج، منوجان و قلعه‌گنج هم نارنجی است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8709

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.