افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

پانزدهمین جلسه شورای شهر بم

  • کد خبر : 9240
  • 18 مهر 1400 - 18:40
پانزدهمین جلسه شورای شهر بم

به گزارش طلوع بم؛ در پانزدهمین جلسه شورای شهر بم که عصر هفدهم مهر سالجاری برگزار شد کریم غضنفرآبادی از افتتاح پایگاه پهپادی در بم خبر داد و گفت: قطعا با ایجاد این پایگاه امنیت جنوب شرق کشور بالا خواهد رفت. وی همچنین از مجموعه شهرداری برای کمک در آسفالت زمین این پایگاه تشکر کرد. […]

به گزارش طلوع بم؛ در پانزدهمین جلسه شورای شهر بم که عصر هفدهم مهر سالجاری برگزار شد کریم غضنفرآبادی از افتتاح پایگاه پهپادی در بم خبر داد و گفت: قطعا با ایجاد این پایگاه امنیت جنوب شرق کشور بالا خواهد رفت. وی همچنین از مجموعه شهرداری برای کمک در آسفالت زمین این پایگاه تشکر کرد.
در این جلسه همچنین در خصوص زمان تعیین شهردار بین اعضای به گفتگو پرداخته شد. منصور عزیزابادی و سمانه سام نژاد خواستار تعیین تکلیف وضعیت شهردار در جلسه آینده بودند و از طرفی کریم غضنفرآبادی، محمد تقی جهانپور و حبیب الله قلعه خانی مخالف تصمیم گیری در جلسه بعد بودند.
سمانه سام نژاد در این خصوص گفت: مهمترین وظیفه شورا تعیین شهردار است و شورا با رودربایستی تصمیم نخواهد گرفت و اختلاف سلیقه قطعا وجود دارد.
محمد تقی جهانپور معتقد بود که شورا باید با ۷ رای شهردار را انتخاب کند تا از حاشیه ها دور باشد وی در ادامه گفت: با مدیریت آقای غضنفرابادی و با شفافیت و همدلی قطعا به نتیجه خواهیم رسید. وی تاکید کرد روی هیچ شخصی تعصب ندارد.
اما رئیس شورای شهر تعیین تکلیف سرمربی تیم فوتبال با توجه به نزدیکی مسابقات را در اولویت بیشتر میداند و در ادامه میگوید: به مدیر عامل تیم سه روز فرصت داده می شود تا سرمربی تیم را انتخاب کند در غیر این صورت شورا ورود خواهد کرد وی همچنین افزود: هنوز برای تعیین شهردار یک ماه زمان قانونی داریم.
وی همچنین در ادامه گفت: دموکراسی یعنی هر شخصی به هر شخصی که فکر میکند توانمند است رای بدهد، همانگونه که مردم ما را انتخاب کردند و قطعا مردم هم همین را از ما میخواهند.
در بخشی دیگر از جلسه در خصوص وضعیت باغ هنر به گفتگو بین اعضای شورا پرداخته شد. سمانه سام نژاد در این خصوص گفت: در شرایط کنونی باغ هنر بهره‌وری لازم را ندارد و گاها هنرمندان ما به دلیل نداشتن مکان مناسب، در خانه خود کلاس های هنری را برگزار میکنند. وی افزود: قول خواهیم داد رویکرد شورا مساله محور باشد و تا حصول نتیجه پیگیری خواهیم کرد.
حامد سلجوقیان رئیس کمیسیون فرهنگی شورا نیز نامه ارسالی تعدادی از هنرمندان به شورا را قرائت کرد و در خصوص صورت جلسه های نوشته شده بین شهرداری و و مرحوم استاد شجریان توضیحاتی را ارائه کرد و در ادامه افزود: در مفاد این صورت جلسه ها ذکر شده که مالکیت مجموعه باغ هنر به نام شهرداری بم است.
محمد تقی جهانپور دیگر عضو شورا خواستار همکاری کمیسیون فرهنگی و حقوقی برای مشخص شدن وضعیت کامل این مجموعه شد.
گفتنی است در این جلسه علیرضا ریاضی حضور نداشت و در پایان جلسه مقرر شد جلسه آینده در خصوص ادامه بررسی وضعیت باغ هنر و دعوت از فرماندار برای گفتگو در این خصوص باشد.

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9240

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.