افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
استاندار کرمان عنوان کرد:

وضعیت باثبات شیوع کرونا در استان کرمان شکننده است

  • کد خبر : 8656
  • 26 اردیبهشت 1400 - 9:37
وضعیت باثبات شیوع کرونا در استان کرمان شکننده است

ستاندار کرمان گفت: «کرمان جزو استان‌های با وضع شکننده و باثبات بیماری کرونا است و علی‌رغم گشایش برای رده‌های شغلی، محدودیت‌ها به ویژه در تجمعات و دورهمی‌ها باید همچنان اعمال شود».

به گزارش طلوع ارگ، علی زینی‌وند ۲۵ اردیبهشت ماه در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان از برگزاری مراسم شب‌های قدر و نماز عید فطر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی قدردانی کرد.

وی افزود: «طبق نمودارهای ستاد ملی کرونا، کرمان جزو استان‌های با وضع شکننده و باثبات بیماری است و علی‌رغم گشایش برای رده‌های شغلی اما محدودیت‌ها به ویژه در تجمعات و دورهمی‌ها باید همچنان اعمال شود».

استاندار کرمان بر نظارت کامل بر حوزه‌های امتحانی به لحاظ رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید کرد و گفت: «به شخصه از حوزه‌های امتحانی بازدید می‌کنم و آموزش و پرورش این اطمینان را به ما داده‌اند که والدین برای امتحانات نگران نباشند».

وی ادامه داد: «اگر گزارش مستندی از عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه‌ی امتحانی به ما برسد، آن‌ها را ملزم می‌کنیم که سریعا حوزه را جابه‌جا کنند، ضمن اینکه خانواده‌ها مطمئن باشند اگر کسی مشکوک به کرونا باشد، محل آزمون او با دیگران جدا خواهد بود».

زینی‌وند اظهار کرد: «برای شعب اخذ رای و انتخابات هم، فرمانداران زمینه‌های لازم برای حضور بدون نگرانی مردم را فراهم کنند. فاصله‌گذاری و اقلام بهداشتی در اختیار همه باید قرار گیرد».

وی، به فرمانداران تاکید کرد تا در بودجه امسال دوربین‌های پایش تصویری را با جدیت دنبال کنند و گفت: «دوبین‌های پایش تصویری باید جنبه چند وجهی داشته باشند».

استاندار کرمان همچنین روز ارتباطات و روابط عمومی را تبریک و به نقش روابط عمومی‌ها در انتقال متقابل خواسته‌های مردم و حاکمیت و دولت و ایجاد تعامل واقعی و سازنده در این زمینه پرداخت.

وی از روابط عمومی‌ها خواست تا تجارب ارزشمند خود در مقاله با بیماری را مستندسازی کنند و ادامه داد: «این تجارب به عنوان اسناد علمی و تجربی در مقابله با بیماری و شرایط کنونی باید باقی بماند».

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8656

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.