افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
سرمربی تیم شهرداری بم :

همه ایران می‌دانند قهرمانی فصل قبل حق شهرداری بم بود

  • کد خبر : 1490
  • 06 آبان 1396 - 17:03
همه ایران می‌دانند قهرمانی فصل قبل حق شهرداری بم بود

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با بیان این که همه ایران می‌دانند قهرمانی فصل قبل حق شهرداری بم بود گفت: بازیکنان باکیفیت فوتبال ایران در تیم‌های مختلف پخش شده‌اند.

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم  پس از پیروزی برابر آذرخش تهران در هفته دوم لیگ برتر فوتبال زنان کشور اظهار کرد: هر دو تیم بازی خوبی ارائه دادند اما تیم ما ۲ ماه است که تمرین می‌کند و تیم هماهنگی است و امروز هم در بازی با آذرخش تهران از فرصت‌های خود به نحو احسن استفاده کرد.

وی افزود: احساس می‌کنم شاید نتیجه عادلانه بود و تیم ما بازی خوبی ارائه داد البته تیم حریف هم پرتلاش ظاهر شد و از کادر فنی خوبی برخوردار است و من باید به تیم آذرخش تهران هم خسته نباشید بگویم و فکر می‌کنم رفته رفته آذرخش هم رشد خواهد کرد.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم گفت: متاسفانه سال گذشته شرایطی پیش آمد که از قهرمانی دور شدیم. تمام ایران می‌دانند که سال قبل این حق تیم شهرداری بم بود که عنوان قهرمانی لیگ برتر را کسب کند. برخی اشتباهات و حواشی مانع از قهرمانی ما شد.

جعفری تاکید کرد: امسال هم هدف اصلی خود را بر قهرمانی و جبران از دست دادن جام در سال گذشته قرار داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به این هدف برسیم. تیم شایسته‌ای داریم و با کمک خدا و تلاش خستگی ناپذیری که بازیکنان ما انجام می‌دهند قهرمانی دور از دسترس نیست.

وی عنوان کرد: امسال شرایط سخت‌تر از قبل است. بازیکنان خوب فوتبال ایران در تیم‌های مختلف پخش هستند. برای مثال تیم راهیاب ملل سنندج تیم خوب و باکیفیتی دارد، سپاهان تیم قدرتمندی است و ذوب آهن و شهرداری سیرجان هم تیم‌هایی هستند که می‌توانند مدعی باشند.

سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم تصریح کرد: شرایط جدول برای همه تیم‌ها پیچیده است و شاید فقط ۲ یا ۳ تیم در لیگ حضور داشته باشند که تیم‌های مدعی بتوانند با اطمینان از کسب پیروزی برابر آنها صحبت کنند. ما در هیچ مسابقه‌ای از پیش برنده نیستیم و این، جذابیت لیگ را افزایش داده است./ورزش بانوان

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1490

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.