افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 23 April , 2024

مرکز آموزشی درجه داری یگان های تکاوری در بم راه اندازی می‌شود

  • کد خبر : 6756
  • 16 شهریور 1399 - 10:50
مرکز آموزشی درجه داری یگان های تکاوری در بم راه اندازی می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: از آنجا که در شرق این استان مقر پادگان نظامی و انتظامی سازمان یافته نداریم راه اندازی مرکز آموزشی درجه داری یگان های تکاوری می‌تواند پشتوانه نظامی و انتظامی خوبی در منطقه خصوصا شهرستان بم باشد .

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، سردار عبدالرضا ناظری روز شنبه ۱۵ شهریور در حاشیه بازدید از مرکز آموزشی درجه داری یگان های تکاوری گفت: مرکز آموزش درجه داری یگان های تکاوری را در آینده ای نزدیک در بم راه اندازی خواهیم کرد و این مجتمع آموزشی مخصوص نیروهای انتظامی است.

سردار ناظری افزود: نیروهای تکاوری که باید در آینده در یگان های تکاوری از آن ها استفاده شود تا زمان گزینش و گذراندن دوره آموزش کشوری در این مرکز آموزش های لازم را خواهند دید و سپس در تمام استان ها جذب خواهند شد.

وی اظهارداشت: تا زمان بهره برداری و آماده سازی مناسب از محیط در حوزه اجرا مجوز جهت آموزش یک گردان سرباز از ناجا گرفته شده و امیدواریم در ماه آینده با توجه به سهمیه داده شده به همت مسئولان برگزاری کلاس ها و آموزش سربازی را در شرق استان داشته باشیم .

به گفته فرمانده انتظامی استان کرمان از این مرکز علاوه بر گذراندن دوره های آموزشی سربازان و جوانان شرق استان کرمان آموزش درجه داری یگان های تکاوری از استان های سیستان بلوچستان ، کرمان ،سمنان و هرمزگان جهت خدمت رسانی به کل کشور انجام خواهد گرفت.

وی درباره نقش این مرکز در برقراری امنیت شرق استان کرمان گفت: با راه اندازی این مرکز از آنجا که شهر بم شناخته شده و دارای جاذبه های گردشگری بوده و چون از تمام نقاط کشور در این مرکز حضور خواهند داشت باعث شناساندن بیشتر و بهتر شهر و احساس ارتقای امنیت جغرافیایی بم خواهد شد همچنین آورده ای جهت سرمایه اجتماعی و اقتصادی شهرستان بم و شرق استان را به دنبال خواهد داشت.

سردار ناظری در پایان درخصوص ارتقای کلانتری شهر بروات خاطر نشان شد: استاندارد این کلانتری با توجه به جرم و جغرافیا متناسب بوده و نیروی انسانی آن تقویت شده و دیگر به عنوان دایره خدمات قضایی فعالیت ندارد و به عنوان کلانتری مشغول انجام وظیفه است

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6756

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.