افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
استاندار کرمان:

متاسفانه برخی از مصوبات جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا در ادارات اجرا نمی‌شود

  • کد خبر : 7196
  • 03 آبان 1399 - 17:51
متاسفانه برخی از مصوبات جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا در ادارات اجرا نمی‌شود

استاندار کرمان معتقد است: اگر از روز اول شیوع ویروس کرونا به جای تعطیلی‌ها، تمرکزمان را بر روی اجرای پروتکل‌ها می گذاشتیم، شاید جواب بهتری می‌گرفتیم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، محمدجواد فدایی عصر امروز سوم آبان‌ماه در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا گفت: متاسفانه امروز در سطح جامعه استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تنها در بیان بوده و در عمل شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم و حتی شاهد هستیم افراد هنگام صحبت کردن ماسک خود را از روی دهان و بینی پایین می‌آورند که این ماسک زدن کاملا بی‌فایده است و همچنین مردم فاصله اجتماعی را به خوبی رعایت نمی‌کنند لذا باید آموزش های لازم به مردم در نحوه دقیق رعایت پروتکل‌های بهداشتی، داده شود.

وی با انتقاد از رفتار برخی از مدیران دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی استان عنوان کرد: متاسفانه برخی از مصوبات جلسات ستاد استانی مقابله با کرونا در ادارات اجرا نمی‌شود و برخی ادارات اهمیتی برای کاهش تماس‌ها قائل نمی‌شوند.

استاندار کرمان با تاکید بر ادامه فعالیت گشت های ویژه کرونایی در استان تاکید کرد: گشت ویژه باید به کار خود را ادامه دهد و اگر مراسمی در منزلی برگزار شود حتما باید با بانی این مراسم برحورد شده و حتی می‌توانند افراد را بازداشت کنند و فرمانداران برای برگزاری مراسم در تالارها تصمیم‌گیری جدی داشته باشند

فدایی معتقد است: اگر از روز اول شیوع ویروس کرونا به جای تعطیلی‌ها، تمرکزمان را بر روی اجرای پروتکل‌ها می گذاشتیم، شاید جواب بهتری می‌گرفتیم

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در استان کرمان

“محمدصادق بصیری” عصر امروز سوم آبان‌ماه در ستاد استانی مقابله با کروناویروس گفت: تعطیلی دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، زبان سراها، مراکز فنی و حرفه‌ای و مراکز مشابه تا پایان هفته ۹ آبان‌ماه ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه های اداری برای گرامیداشت هفته‌های متفاوت طبق تقویم کشوری از امروز ممنوع است و اگر ادارات برنامه‌ای دارند باید به صورت مجازی برگزار کنند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: فعالیت کافی‌شاپ‌ها، رستوران‌ها و مراکز مشابه به مدت دو هفته در استان کرمان تا ساعت ۱۶ خواهد بود و ارائه کلیه خدمات بعد از این ساعت به صورت بیرون برخواهد بود.

جانشین ستاد استانی مقابله با کرونا تصریح کرد: به منظور جلوگیری از عادی‌سازی و عادی پنداری این بیماری در سطح جامعه، مسئولین و مدیران تمامی مراکز و ادارات باید از شرکت در مراسمات خودداری کرده و این کار ممنوع است.

بصیری با بیان اینکه ورود و تجمع در آرامستان‌های استان ممنوع بوده و پلیس راهور و نیروی انتظامی در اجرای این مصوبه همکاری خواهند کرد تاکید کرد: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی دورکاری کارکنانی که بیماری زمینه‌ای یا سن آنها بالاست را لحاظ کنند و با مدیرانی که اجازه حضور کارمند کرونایی در محل کار را بدهند، حتما برخودرد می‌شود گفتنی است فرد کرونایی تا بهبودی کامل اجازه حضور در محل کار را ندارد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7196

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.