افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

قیمت نان بعد از ۷ سال در استان کرمان تغییر کرد

  • کد خبر : 6550
  • 23 مرداد 1399 - 10:53
قیمت نان بعد از ۷ سال در استان کرمان تغییر کرد

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به اینکه آخرین قیمت مصوب برای نان یارانه ای مربوط به سال ۹۲ بوده اظهار کرد: بعد از ۷ سال قیمت نان تغییر یافت. در این مدت نانوایان مشکلات زیادی را متحمل شدند. ادامه این وضعیت می توانست تاثیر مخربی بر کیفیت و حتی سلامت نان بگذارد.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، سینا خسروی در خصوص تغییر قیمت نان یارانه ای در استان کرمان گفت: بر اساس مصوبه کارگروه آرد و نان کشور در شهریور ماه ۹۸، مجوز اصلاح قیمت نان در سطح کشور صادر شده است که این مصوبه پس از انجام کارشناسی های لازم در استان کرمان اجرایی شد.

وی در ادامه و با اشاره به اینکه آخرین قیمت مصوب برای نان یارانه ای مربوط به سال ۹۲ بوده اظهار کرد: بعد از ۷ سال قیمت نان تغییر یافت. در این مدت نانوایان مشکلات زیادی را متحمل شدند. ادامه این وضعیت می توانست تاثیر مخربی بر کیفیت و حتی سلامت نان بگذارد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در پاسخ به این سوال که مرجع رسمی نرخ گذاری و افزایش قیمت نان کجاست؟ ببان کرد: قیمت گذاری نان با سایر کالاها کاملا متفاوت است. مجوز اصلاح قیمت بایستی ابتدا از کارگروه آرد و نان کشور صادر شود و سپس موضوع در استانها با کارشناسی دقیق به تصویب کارگروه تنظیم بازار و کارگروه استانی آرد و نان خواهد رسید و در پایان صورتجلسه ابلاغ نرخ جدید، با امضای شخص استاندار، رییس سازمان صمت، مدیرکل تعزیرات، مدیرکل غله، اتاق اصناف و اتحادیه نانوایان تنظیم و به شهرستانها جهت اجرا ابلاغ خواهد شد که تمامی این موارد در خصوص نرخ اخیر نان رعایت شده است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6550

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.