افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 April , 2024

قاتل خاموش جان مرد ۷۰ ساله را گرفت

  • کد خبر : 9719
  • 25 آذر 1400 - 17:07
قاتل خاموش جان مرد ۷۰ ساله را گرفت

دو مرد تبعه‌ی کشور افغانستان که در روستای صفی‌آباد رفسنجان برای گرم کردن اتاق خود از زغال استفاده کرده بودند به دلیل گازگرفتگی دچار حادثه شدند. به گفته‌ی رئیس اورژانس رفسنجان، در این حادثه یک مرد حدودا ۷۰ ساله جان خود را از دست داد و یک مرد ۳۴ ساله نیز به دلیل مسمومیت به […]

دو مرد تبعه‌ی کشور افغانستان که در روستای صفی‌آباد رفسنجان برای گرم کردن اتاق خود از زغال استفاده کرده بودند به دلیل گازگرفتگی دچار حادثه شدند.

به گفته‌ی رئیس اورژانس رفسنجان، در این حادثه یک مرد حدودا ۷۰ ساله جان خود را از دست داد و یک مرد ۳۴ ساله نیز به دلیل مسمومیت به بیمارستان منتقل شده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان کرمان، حسینی‌زینلی ۲۵ آذرماه گفت: «مسمومیت با گاز منوکسیدکربن در رفسنجان جان یک نفر را گرفت و یک نفر را هم راهی بیمارستان کرد».

رئیس فوریت‌های پزشکی رفسنجان افزود: «شب گذشته طی تماس با مرکز ارتباط عملیات اورژانس رفسنجان مبنی بر مسمومیت دو فرد در اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن در روستای صفی‌آباد شهرستان رفسنجان، سریعا یک دستگاه آمبولانس از پایگاه هرمزآباد اورژانس رفسنجان به صحنه‌ی حادثه اعزام شد».

وی افزود: «متاسفانه در این حادثه آقایی حدودا ۷۰ ساله در صحنه‌ی حادثه فوت و فرد دیگر که آقایی ۳۴ ساله (هر دو تبعه‌ی افغان) بود به بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) منتقل شد».

حسینی‌زینلی بیان کرد: «علت این حادثه استفاده از زغال برای گرمایش اتاق بوده است». /پ

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9719

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.