افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

فدراسیون به فوتبال زنان بها نمی‌دهد

  • کد خبر : 7783
  • 15 دی 1399 - 17:57
فدراسیون به فوتبال زنان بها نمی‌دهد

سرمربی تیم فوتبال زنان شهرداری بم گفت: فدراسیون همواره سرگرم تیم ملی فوتبال مردان است به فوتبال زنان بها نمی‌دهد و همین امر سبب شد تا از رنکینگ جهانی خارج شویم.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایرنا، مرضیه جعفری اظهار داشت: با توجه به اینکه هفت سال قهرمان لیگ برتر بودیم، دوست داشتیم تا در این فصل هم از عنوان قهرمانی دفاع کنیم اما مشکلاتی بر سر راه ما ایجاد  شد. در دیدار برابر سپاهان خوب بازی نکردیم و بازیکنانم سردرگم بودند. تاکنون چنین بازی از بازیکنانم در این سالها ندیده بودم.

وی افزود: برابر ذوب آهن هم داوری اشتباهاتی داشت و به خاطر آن نتوانستیم برنده شویم. حتی ذوبی‌ها یک طرفه بازی کردند و مدام در لاک دفاعی بودند و تیم ما همواره حمله می‌کرد. این بازی در شان فوتبال زنان نبود. ‌

سرمربی شهرداری بم در خصوص شکست‌های اخیر، عنوان کرد: بازیکنانم به خاطر کرونا ۹ ماه تمرین نداشتند و دیر تمرینات را شروع کردیم. در واقع ۱۰ روز مانده به مسابقات لیگ برتر، دختران پا به توپ شدند و همین امر سبب شد در ۲ بازی اول هماهنگی لازم را بدست نیاورند.

وی یادآور شد: اکنون مشکل گلزنی داریم که هنوز رفع نشده است. بازیکنان خوب هستند اما آن هماهنگی لازم هنوز شکل نگرفته است. اگر بازی‌ها به شیوه قبل برگزار می‌شد مسلما دیدار آسان هم داشتیم و بازیکنان راحت‌تر به هماهنگی می‌رسیدند اما ترکیب گروه ما دشوار است و همه مقابل بم دفاعی بازی می‌کنند. نباید فراموش کنیم که جوانگرایی هم کردیم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا نتایج خوبی بدست بیاوریم.

جعفری درخصوص وضعیت تیم ملی فوتبال زنان گفت: اگر لیگی برگزار می‌شود به خاطر تیم ملی است تا بازیکنان از آمادگی کافی برخوردار شوند. تیم ملی فوتبال زنان اعتبار و آبروی کشور است و باید اردوهای ملی داشته باشیم و مربیان تیم ملی مشخص باشند.

وی اضافه کرد: اگر بازیکنان تنها در یک بازی تدارکاتی زیر نظر فیفا بازی کنند دوباره به رنکینگ بازمی‌گردند. این عدم تحرک سبب شده تا از رنکینگ بیرون بیایم. فدراسیون همواره سرگرم تیم ملی فوتبال مردان است و به فوتبال زنان بها نمی‌دهد.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7783

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.