افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج:

عدم کنترل خشم،جان همسر جوان را گرفت

  • کد خبر : 1366
  • 19 مهر 1396 - 10:04
عدم کنترل خشم،جان همسر جوان را گرفت

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از وقوع یک فقره قتل به علت اختلافات خانوادگی در این شهرستان خبر داد و افزود:عدم کنترل خشم یکی از عوامل مهم در بروز جرائم خشن می باشد.

سجاد افشارمنش در تشریح جزئیات این خبر،اظهار داشت:پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک نزاع خانوادگی در یک منزل مسکونی در روستای سرتک اولیا از توابع شهرستان قلعه گنج،بلافاصله بازپرس پرونده به همراه کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان در محل حادثه حاضر می شوند.

این مقام قضائی بیان داشت: پس از تحقیقات اولیه میدانی در محل وقوع جرم مشخص گردید،بر اثر نزاع خانوادگی بین یک زن و شوهر،خانم خانه به نام (ف-چ) بر اثر اصابت ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.

وی افزود:قاتل پس از ارتکاب جنایت اقدام به خود زنی و وارد کردن ضربات چاقو به سمت خود می نماید که بلافاصله،با دخالت پدر وی و سایر همسایگان چاقو از دست وی گرفته می شود و این زن وشوهر را به بیمارستان منتقل می نمایند که متاسفانه خانم خانه بر اثر خونریزی زیاد فوت می نماید

دادستان قلعه گنج با بیان اینکه متهم فاقد سابقه کیفری می باشد،افزود:تحقیقات تکمیلی در این رابطه در شعبه بازپرسی دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد ومتهم نیز با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده است ./عصر عدالت

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=1366

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.