افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024

طبیعی بود که ممکن است حوادثی در کرمان رقم بخورد / مسئولین در مراسم خانواده های داغدار شرکت کنند

  • کد خبر : 5322
  • 21 دی 1398 - 13:24
طبیعی بود که ممکن است حوادثی در کرمان رقم بخورد / مسئولین در مراسم  خانواده های داغدار شرکت کنند

حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه کسانی با عشق ادای وظیفه به تشییع سردار سلیمانی آمدند، مصلحت خداوند بر این بود که ارواح آنها عروج کند، اظهار کرد: علی‌رغم همه تدابیری که مسئولان امر اندیشیده بودند، حدود ۳ میلیون نفر در مراسم تشییع سردار شرکت کردند و طبیعی بود ممکن است حوادثی رقم بخورد و از مسئولان می‌خواهم برای خانواده داغدار این جان‌باختگان دریغ نکرده و در مراسم آنها حضور پیدا کنند.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از خبرگزاری حوزه؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با اشاره به حضور سردار سلیمانی از هشت سال دفاع مقدس تا برقراری امنیت در مناطق جنوب و جنوب‌شرق کشور اظهار کرد: حاج‌قاسم پس از آن آماده یک مأموریت بزرگ جهانی شد و کارهای بسیار مهمی را به سرانجام رساند و این تلاش‌ها را در سه محور می‌توان دید.
وی محور نخست مأموریت سردار سلیمانی را انسجام محور مقاومت برشمرد و تصریح کرد: این  قهرمان و سرباز انقلاب و اسلام، ماموریتش را با درایت و وظیفه‌شناسی با موفقیت پشت سر گذاشت و با انسجام محور مقاومت، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد.
امام جمعه کرمان در ادامه عمق بخشیدن به جبهه مقاومت را محور دوم مأموریت‌های سردار سلیمانی دانست و گفت: در این جریان عمیق فکری و عقیدتی به لحاظ اعتقادی انقلاب را در عمل به دنیا ثابت کرد.
حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه محور سوم مأموریت حاج‌قاسم، گسترش سطح جبهه مقاومت است، گفت: ایشان یک پهنه گسترده از رزمندگان و چهره‌های مجاهد و مقاوم را تشکیل داد که تفکر همه آنها جهاد و مبارزه با استکبار جهانی است.
وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن به شخصیت جهانی سردار سلیمانی اقرار دارند، بیان داشت: جریان‌های سیاسی کشور باید بدانند که سردار سلیمانی فقط وقف اسلام و ولایت فقیه بود و هدفش این بود تا انقلاب را به بهترین وجه ممکن به جهان صادر کند.
امام جمعه کرمان با شخصیت سردار شهید حسین پورجعفری پرداخت و عنوان کرد: این شهید در بیشتر صحنه‌ها همراه سردار شهید سلیمانی و رازدار سردار بود و مشیت خداوند این بود که این دو با هم دنیا را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.