افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
نماینده مردم بم در مجلس خبر داد:

سفر وزیر آموزش و پرورش در نیمه اول سال ۹۷ به شهرستان‌های شرق کرمان

  • کد خبر : 2340
  • 26 اسفند 1396 - 13:06
سفر وزیر آموزش و پرورش در نیمه اول سال ۹۷ به شهرستان‌های شرق کرمان

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی از سفر وزیر آموزش و پرورش در نیمه اول سال ۹۷ به شرق استان خبر داد.

حبیب‌الله نیکزادی‌پناه پیش از ظهر امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان با اشاره به برگزاری جلسه ویژه با یک گروه خیران مدارس در تهران برای تامین سیستم رایانه در آموزش پرورش بم اظهار داشت: امیدواریم سال آینده تحول عظیمی در جامعه آموزشی کشور داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش زیرساخت همه بخش‌ها است، بیان داشت: در بودجه برنامه ششم احکام خوبی در این زمینه مصوب شده و امیداوریم تحول خوبی در این زمینه صورت گیرد.

نیکزادی‌پناه با انتقاد از عدم دعوت از نمایندگان در جلسه شورای آموزش و پرورش عنوان کرد: سهمیه کنکور فرهنگیان بم باید در سال ۹۷ مستقل شود که متاسفانه سهمیه به نام بمی‌ها اما به کام استان انجام می‌شود.

وی افزود: در برنامه توسعه ششم شرکت‌هایی که مالیات پرداخت می‌کنند با تایید استاندار و مصوبه برنامه‌ریزی استان می‌توانند بخشی از مالیات و اعتبارات را در بحث مدرسه‌سازی استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بم، ریگان، فهرج و نرماشیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در بحث فنی دانش‌آموخته کمی در بم داریم، افزود: بالندگی و توسعه منطقه در گرو دانش‌آموختگان است.

نیکزادی‌پناه از سفر وزیر آموزش و پرورش در نیمه اول سال ۹۷ به شرق استان خبر داد و خاطرنشان کرد: گله‌مندی زیادی از مدیرکل آموزش و پرورش کرمان دارم./فارس

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=2340

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.