افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024
فرماندار بم هشدار داد:

زنگ خطر کرونا با ۳ برابر شدن بیماران سرپایی در شرق استان

  • کد خبر : 8482
  • 17 فروردین 1400 - 13:36
زنگ خطر کرونا با ۳ برابر شدن بیماران سرپایی در شرق استان

جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مقابله با کرونا شهرستان بم امروز سه شنبه ۱۷ فروردین با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، حجت‌الاسلام دانشی امام جمعه، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از روسای ادارت در سالن فرمانداری برگزار شد. به گزارش طلوع ارگ، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه حول سه […]

جلسه مشترک شورای اداری و ستاد مقابله با کرونا شهرستان بم امروز سه شنبه ۱۷ فروردین با حضور هادی شهسوارپور فرماندار بم، حجت‌الاسلام دانشی امام جمعه، دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و تعدادی از روسای ادارت در سالن فرمانداری برگزار شد.

به گزارش طلوع ارگ، هادی شهسوارپور فرماندار بم در این جلسه حول سه محور کرونا، تحقق شعار سال و انتخابات توضیحاتی را ارائه کرد. وی در این جلسه در ابتدا در خصوص آخرین وضعیت کرونا گفت: علارغم اینکه تاکید شد به سفر نروید و میهمانی برگزار نشود اما این اتفاقات افتاد، دانشگاه علوم پزشکی بم طبق آمار روند ثباتی از آبان تا به امروز داشته است، بهرحال وضعیت پایدار در سطح کشور داشته‌ایم اما افزایش آمار، باعث شد زنگ خطر به صدا درآید. وی در ادامه خاطر نشان کرد: اگر پروتکلهای بهداشتی را رعایت نکنیم وارد پیک چهارم خواهیم شد و محدودیتها دوباره برمیگردند و این یعنی بازار، اقتصاد و… مختل میشوند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: افزایش ۳ برابری بیماران سرپایی زنگ خطری برای منطقه شرق استان است.

فرماندار بم در ادامه در خصوص تحقیق شعار سال گفت: اجرای این شعار حل مشکلات خیلی از مردم را به دنبال خواهد داشت، وی افزود: مشکلات در حوزه همه ما هست؛ و باید تلاش کنیم ضمن رعایت قانون سنگی را از جلوی سرمایه‌گذار و یا هر شخصی که میخواهد اشتغالی راه بیندازد برداریم. وی تاکید کرد: ما در این زمینه با هیچ مدیری تعارف نداریم حتی اگه یک روز فقط از این دولت باقی مانده باشد.

شهسوارپور در ادامه به موضوع انتخابات پیش رو پرداخت و گفت: انتخابات موضوع بسیار مهم است که البته دو انتخابات در پیش رو داریم، ما بیشتر درگیر انتخابات شورای اسلامی شهر و روستاها هستیم. وی ادامه داد: اهمیت انتخابات شوراها بسیار مهم است که مردم چهارسال مدیریت شهری را مشخص کنند و انتخاب اصلح داشته باشند زیرا شوراهای شهر تاثیر مستقیم در آبادانی و توسعه شهر دارند.

وی در پایان گفت: وظیفه ما بعنوان مجری این است که یک انتخاب سالم در سطح شهر برگزار کنیم، ملاک ما انتخاب مردم هست و به آن احترام میگذاریم.

دکتر اویسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بم در خصوص آخرین وضعیت کرونا گفت: در طول تعطیلات نوروزی یک فوتی قطعی و ۴ فوتی مشکوک داشتیم و همچنین روند بیماران ما صعودی است، وی همچنین افزود: ما تمامی موارد ابتلا به کرونا را در شرایط فعلی از نوع جهش یافته (انگلیسی) در نظر میگیریم و تجربه نشان داده که تا یک ماه آینده احتمالا وارد پیک چهارم شویم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8482

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.