افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024

رییس پلیس راهور استان: مرکز مانیتورینگ بم باید ارتقا پیدا کند/ ۲۰ فوتی درون و برون شهری در دو ماهه ابتدای سال در شهرستان بم

  • کد خبر : 14051
  • 16 خرداد 1403 - 15:19
رییس پلیس راهور استان: مرکز مانیتورینگ بم باید ارتقا پیدا کند/ ۲۰ فوتی درون و برون شهری در دو ماهه ابتدای سال در شهرستان بم

اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان بم امروز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه با اشاره به آمار ۷۵ فوتی در سال گذشته در این شهرستان گفت: در خصوص مرکز مانیتورینگ اقداماتی خوبی صورت گرفته اما تعداد دوربینها کم و این مرکز در شان بم نیست

اسماعیل خوشوقت رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمان در حاشیه مراسم تودیع و معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان بم امروز چهارشنبه شانزدهم خرداد ماه با اشاره به آمار ۷۵ فوتی در سال گذشته در این شهرستان گفت: در خصوص مرکز مانیتورینگ اقداماتی خوبی صورت گرفته اما تعداد دوربینها کم و این مرکز در شان بم نیست و باید یک مرکز مجهز با استفاده از فناوری های بروز مانند ویدئو وال مجهز شود.
به گزارش طلوع بم سرهنگ خوشوقت خاطر نشان کرد: به واسطه حفاظت از جان مردم و جلوگیری از بروز تلفات جانی سنگین نصب سرعتکاه در اولویت باشد تا زمانی که زیر ساختهای نظارتی پویاتر و کاملتر شوند. وی از راه اندازی آموزشگاه ویژه جهت اخذ گوهینامه پایه یک طی شش ماه آینده در بم خبر داد و گفت: پیگیر مرکز پلاک گذاری در بم نیز هستم اما خودروسازان هنوز همکاری لازم را نداشته‌اند.

صادق دادالله‌پور معاون فرماندار و دبیر شورای ترافیک شهرستان بم با اشاره به برگزاری ۱۴ جلسه و ۱۷۵ مصوبه این شورا گفت: توانستم با همکاری شهرداری های بم، بروات و دهبکری بیش از ۱۳۶ مصوبه را اجرایی کنیم و با توجه به همین آمار شهر بم در رتبه اول اجرای مصوبات شورای ترافیک استان را کسب کرده است.
دکتر دادالله‌پور همچنین با شاره کاهش تصادفات نسبت به دو ماهه ابتدای سال قبل گفت: در فروردین ۶ فوتی درون شهری و ۴ فوتی برون شهری و همچنین در اردیبهشت ۲ فوتی درون شهری و ۸ فوتی برون شهری داشته‌ایم.
دبیر شورای ترافیک شهرستان بم از افتتاح پل دهبکری در هفته آینده خبر داد و گفت: زیر سازی جاده دولت آباد و تحویل زمین برای میدان خواجه عسکر نیز هم انجام شده و پیمانکاران بزودی کار را شروع می‌کنند.

محمدجواد بهرامی رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی بم نیز در این مراسم گفت: به عنوان یک بمی باید دینم را به شهرم ادا کنم و شعارم، خدمت سالم و با صداقت در جهت رفع مشکلات مردم است.

گفتنی است در این مراسم از زحمات ۶ ساله سرهنگ محمد ضیاالدینی تقدیر و سرهنگ محمدجواد بهرامی نیز به عنوان رئیس پلیس جدید راهنمایی و رانندگی بم معرفی شد.


گزارش ویدیوئی از مراسم تکریم سابق و معارفه رئیس جدید پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بم + مصاحبه محمد ضیا‌الدینی رئیس سابق راهور بم

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=14051

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.