افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

حضور همۀ گرایش‌ها در انتخابات زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است

  • کد خبر : 5494
  • 12 بهمن 1398 - 17:27
حضور همۀ گرایش‌ها در انتخابات زمینه‌ساز مشارکت حداکثری است

استاندار کرمان حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات را حمایت از نظام و انقلاب اسلامی بیان کرد و گفت که قانونمند عمل کردن و زمینه‌سازی برای حضور همه‌ی گرایش‌ها و سلایق در انتخابات دوم اسفند امسال، جزو الزامات و زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

محمدجواد فدایی شامگاه جمعه در حاشیه‌ی ادای احترام معاون پارلمانی رییس‌جمهوری و استاندار کرمان به شهدای جبهه‌ی مقاومت با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در صحنه انتخابات و این‌که کشور امروز به این حضور نیاز دارد، بیان کرد: «روح حاکم بر سخنان اخیر ریاست جمهوری در جمع استانداران و فرمانداران، مشارکت اکثریت مردم در انتخابات بود زیرا ایشان معتقدند که حضور مردم علاوه بر بازتاب ملی و منطقه‌ای، بازتاب جهانی دارد».
وی افزود: «حضور مردم در صحنه‌ی انتخابات به نوعی حمایت از نظام و انقلاب اسلامی به‌شمار می‌رود لذا دولت به لحاظ اجرایی تمامی شرایط را برای مشارکت حداکثری و حضور پرشور و باشکوه مردم و تمام سلایق در انتخابات پیش‌رو فراهم می‌کند».
فدایی با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در صحنه انتخابات اضافه کرد: «کشور در شرایط کنونی به این حضور نیاز دارد که امیدواریم این اتفاق بیافتد و در دوم اسفندماه سال جاری شاهد انتخاباتی پرشور و باشکوه برای کشور باشیم».
استاندار کرمان افزود: «قانونمند عمل کردن و زمینه‌سازی برای حضور همه‌ی گرایش‌ها و سلایق در انتخابات دوم اسفند امسال، جزو الزامات و زمینه‌ساز مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است که همه‌ی دلسوزان نظام و انقلاب باید نسبت به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند».

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5494

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.