افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

جلسه شورا و شهرداری بم با اسپانسر احتمالی تیم فوتبال بانوان

  • کد خبر : 6625
  • 28 مرداد 1399 - 18:44
جلسه شورا و شهرداری بم با اسپانسر احتمالی تیم فوتبال بانوان

جلسه شورای شهر بم دوشنبه بیست‌وهشتم مرداد با حضور چهار تن از اعضای شورا آقایان طاهریان، قاسمی و خانم سام نژاد و به ریاست محمدتقی جهانپور شروع شد. محمد بنی اسدی شهردار بم نیز به عنوان مدیرعامل باشگاه و غلامرضا شجاع حیدری مسئول حقوقی و امور قراردادهای شهرداری و همچنین منصور عسکریان و شکرانی دو عضو هیات مدیره باشگاه فوتبال شهرداری بم نیز در جلسه حضور داشتند.
در این جلسه دکتر قزوینی که نامزد سرمایه‌گذاری در بخش فوتبال بانوان شهرداری هست نیز به عنوان مهمان حضور داشت که سهیل سعادتمند و لوک‌زاده دو تن از خبرنگاران و عکاسان ورزشی نیز وی را همراهی می‌کردند.

به گزارش طلوع ارگ، در ابتدای جلسه محمدتقی جهانپور از زحمات زیاد خانم جعفری به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان تجلیل کرد و گفت: ما با نگاه مثبت و با همدلی و با وفاق می‌توانیم جهت بالا بردن سطح فوتبال منطقه گام برداریم.
سپس دکتر قزوینی که به جهت سرمایه‌گذاری در فوتبال بانوان در صحن شورا حضور پیدا کرده بود به ارائه گوشه‌ای از برنامه های خود پرداخت و خاطر نشان کرد: شهرداریها نمی‌توانند با توجه به توان مالی‌شان تیم داری کنند، ما باید برندسازی کنیم، ما باید کاری کنیم که همه ما را ببنند. وی افزود: ما در ابتدا باید یک آکادمی فوتبال بانوان در بم و سپس در تهران تاسیس کنیم و سپس به صورت حرفه‌ای به باشگاه‌داری بپردازیم زیرا روشهای سنتی مدیریت دیگر پاسخگو نیست، وی تاکید کرد: ما می‌خواهیم با یک قرارد مشارکت چه بسا بالاتر از اسپانسر به مدت ۵ سال وارد همکاری با شهرداری بم شویم.
در ادامه جلسه علی طاهریان به عنوان نائب رییس شورا از نحوه برگزاری جشن قهرمانی فوتبال بانوان در کرمان به شدت انتقاد کرد وی گفت : مسئولین کرمان با ما حتی خداحفظی نکردند و این جشن یک افتضاح بود. وی تاکید کرد که در خصوص موفقیت تیمهای ورزشی پول همه کار نمی‌کند و برنامه ریزی و یک دلی هم تاثیر بسیار زیادی در این امر مهم دارد.


قاسمی دیگر عضو شورا نیز گفت: باید تیم برای قهرمانی بسته شود که این کار فقط به دست خانم جعفری انجام پذیر هست. ما باید خیلی بیشتر از این قدر خانم جعفری را بدانیم و در ابتدا باید قراردادی نوشته شود و تمام جزییات قرارداد به صورت روشن مطرح شود و پس از تایید نهایی، قرارداد بسته شود. اگر بتوانیم برای تیم آقایان هم کاری بکنیم خیلی خوب می‌شود.
سام نژاد دیگر عضو شورا با تشکر از شهرداران قبل افزود:از آنهایی که کمک کردند این نهال با وجود مشکلات زیاد به ثمر بنشیدند تشکر میکنم و این تلاش خود بچه ها فوتبال هم بوده که این چنین در کشور می‌درخشند.
محمدبنی اسدی که به عنوان مدیرعامل باشگاه در جلسه حضور داشت ضمن تقدیر و تشکر از تیم فوتبال بانوان گفت: وقت آن رسیده حرفه‌ای عمل کنیم و باید بدانیم رسالت شهرداری ورزش نیست و خدمات عمومی جز شرح وظایف شهرداری هست و در کنار آن ورزش و آن هم ورزش های همگانی.
وی افزود: دو موضوع مهم مطرح است: اول نگاه بلند مدت و زیربنایی که ساخت آکادمی در بم و تهران که نتایج آن در آینده مشخص می‌شود و دوم اسپانسری و هزینه های جاری. وی تاکید کرد که وقت تصمیم جدی گرفتن است. وی افزود: نحوه برخورد مسئولان استانی و کشوری دیده شد و کمک خواستن از آنها، خیالی باطل است و ما باید از نگاه سنتی خارج شویم و باشگاه را به جایی برسانیم که بتواند کمکی برای شهرداری باشد. وی در پایان ضمن انتقاد از نحوه برگزاری جشن در کرمان گفت: ای کاش این جشن اصلا برگزار نمی‌شد.
منصور عکسریان به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز گفت این تیم با امکانات کم به بالاترین سطح کشور رسیده است و البته با توجه به پیشنهاد قرارداد بلند مدت پنج ساله باید خیلی بررسی شود زیرا این برند شاید خواهان بیشتری نیز داشته باشد.
شکرانی دیگر عضو هیئت مدیره نیز گفت: برای این تیم زحمات زیادی کشیده شده و من یک آرزو دارم که باشگاه یک زمین جدا داشته باشد و در خواست دارم در اولین فاز کاری این زمین ساخته شود.

شجاع حیدری مسئول حقوقی امور قراردهای شهرداری نیز در ادامه جلسه گفت: باید سهم هر کسی کاملا مشخص باشد. ما پیش نویس را آماده می‌کنیم و می‌خواهیم قرار داد کاملا شفاف باشد. چون از سالهای قبل اسپانسرهایی داشتیم که ما را با مشکل مواجه کرده‌اند و برای همین باید انتظارات دو طرف کاملا مشخص باشد.
در پایان جلسه سهیل سعادتمند عکاس و خبرنگار ضمن انتقاد از برگزاری جشن در کرمان گفت: این جشن در ۱۰-۲۰ دقیقه برگزاری شد و حتی بلافاصله برق ورزشگاه قطع کردند و ما نتوانستیم مراسم را به خوبی پوشش تصویری بدهیم و همچنین به دلیل ارتباط بالای دکتر قزوینی و همچنین روابط خوب حمید استیلی با مسئولین کشوری خواستار حضور وی در هیت مدیره باشگاه شهرداری بم شد.
در پایان این جلسه قرار شد پیش نویس قرارداد تنظیم شود تا بررسی های بیشتر جهت همکاری یا عدم همکاری گرفته شود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6625

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.