افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
محمد بنی اسدی شهردار بروات ابراز امیدواری کرد:

تنوع اقدامات گردشگری نوروز توسط شهرداری بروات

  • کد خبر : 10135
  • 22 اسفند 1400 - 18:47
تنوع اقدامات گردشگری نوروز توسط شهرداری بروات

طلوع بم – ناهید ذاکری: محمد بنی اسدی شهردار بروات در خصوص آمادگی شهرداری بروات در ایام نوروز و حضور گردشگران در منطقه گردشگری و باغشهر بروات گفت: شهرداری هم در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط برنامه‌هایی از جمله اقداماتی که با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان انجام شده است. بحث ایستگاه های استقبال در ورودی […]

طلوع بم – ناهید ذاکری: محمد بنی اسدی شهردار بروات در خصوص آمادگی شهرداری بروات در ایام نوروز و حضور گردشگران در منطقه گردشگری و باغشهر بروات گفت: شهرداری هم در کنار سایر دستگاه‌های ذیربط برنامه‌هایی از جمله اقداماتی که با هماهنگی ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان انجام شده است. بحث ایستگاه های استقبال در ورودی و خروجی های بروات از سمت شرق و غرب تعریف شده و در همین راستا بروشورهای جهت راهنمایی گردشگران و هدایت آنها به سمت نقاطِ گردشگری شهر از جمله قناتهای ثبتِ جهانی و ملی در منطقه شمالی و جنوبی شهر بروات آماده شده است که در این بروشورها نقطه یابی و مکان یابیِ مراکز تفریحی و پارک های سطح شهر دیده شده است.
وی افزود: در ایستگاه های استقبال برنامه‌های متنوعی تعریف شده است. برنامه هایی هم به عنوان ایستگاه رادیویی در کنار برنامه‌هایِ متنوع و شاد مثل پخش موسیقی، اجرای موسیقی و همچنین برگزاری مسابقات مختلف با هماهنگی هیئت‌های ورزشی و اداره ارشاد شهرستان برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: شروع برنامه های ما در محل و ایستگاه استقبال از ساعت ۷/۵ صبح الی ۷ شب می باشد که طی یک قراردادی با حضور بخش خصوصی، برنامه‌ریزی‌های مختلف را هماهنگ و متناسب با ایام تعطیلات و نوروز به صورت اجرایی در ورودی‌های شهر خواهیم داشت.در ساعت ۴ تا ۶ بعد از ظهر طبق برنامه ریزی هایی که صورت گرفته است هر روز عصر در محلِ «قناتهای ثبت جهانیِ قاسم آباد و اکبرآباد بروات» اجرای برنامه خواهیم داشت که شامل موسیقی زنده و برگزاری مسابقات مختلف با محوریت کودکان است. ساماندهی محل در دستور کار حوزه فنی عمرانی شهرداری قرارگرفته و محوطه سازی را به صورت نسبی در راستای اجرای طرح گردشگری اصلی در محل قنات‌های جهانی شروع کردیم. همچنین مسیر گردشگری را به صورت پیاده روی از بین کوچه باغهای بروات تعریف کرده این که از محل قنوات شروع می‌شود و با مسیری مشخص مجدد به محل قنوات هدایت می‌شود. این مسیر علاوه بر امکان پیاده روی برای همشهریان، بازدیدکنندگان و گردشگران با مراسمِ شتر سواری همراه است و امیدواریم که در ایام نوروز بتوانیم تنوعی را در بحث گردشگری شاهد باشیم و نهایتاً کار متفاوتی نسبت به سال‌های گذشته انجام شود.
محمد بنی اسدی شهردار بروات عنوان کرد: از دیگر اقداماتی که در مسیر گردشگران تعریف شده و در حال انجام است زیباسازی مسیر و انجام کارهای عمرانی در مسیر گردشگری از جمله رنگ آمیزی جداول و لکه گیری های عمرانی و آسفالت می باشد که در حال انجام است. برانیم تا در مسیر اصلیِ شرق به غربِ بروات با ساماندهی مشاغل وضعیت بهتری را در ایام نوروز شاهد باشیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=10135

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.