افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024
با حضور استاندار کرمان انجام شد

تحویل ۱۰۰ دستگاه خودرو به ناوگان خودروئی پلیس استان کرمان

  • کد خبر : 7524
  • 17 آذر 1399 - 12:56
تحویل ۱۰۰ دستگاه خودرو به ناوگان خودروئی پلیس استان کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: با عنایت ویژه فرمانده ناجا که سال گذشته در شورای تامین استان کرمان قول تجهیز و نوسازی ناوگان خودروئی را به ما دادند و مجمع نمایندگان استان نیز در دیدار با سردار اشتری این درخواست را داشتند، ۱۰۰ دستگاه انواع خودروی جدید با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان امروز وارد عرصه خدمت به مردم استان کرمان می شود.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از ایسنا، سردار عبدالرضا ناظری صبح امروز ۱۷ آذرماه در مراسم تحویل ۱۰۰ دستگاه خودرو به ناوگان خودروئی پلیس استان کرمان اظهار کرد: در استان کرمان با داشتن محورهای کوهستانی، ۴۴ هزار کیلومتر وسعت کویر و همچنین محورهای روستائی و مناطقی که استهلاک خودرو در آن بالاست، هزینه های به کارگیری خودرودر به مراتب از استان های با وسعت محدودتر و زیرساخت های جاده ای بهتر، بیشتر است و همواره از استان هایی بوده ایم که هزینه های گزافی در این حوزه به ناجا تحمیل کرده ایم.

وی افزود: بیش از ۱۳۰۰ دستگاه خودروی پلیس در سطح استان ماموریت اجرا می کند و علاوه بر این خودروهایی از طریق شورای هماهنگی مواد مخدر برابر مواد قانونی ۲۸ و ۳۰ در اختیار ما قرار می گیرد.

ناظری با اشاره به اینکه هزینه های آن بخش از تجهیزات وسائط نقلیه ما بر دوش فرماندهی انتظامی استان است، تصریح کرد: ناچار هستیم از خودروهای مصادره ای در ماموریت های پوششی برابر قانون استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی استان کرمان بیان کرد: با عنایت ویژه فرمانده ناجا که سال گذشته در شورای تامین استان کرمان قول تجهیز و نوسازی ناوگان خودروئی را به ما دادند و مجمع نمایندگان استان نیز در دیدار با سردار اشتری این درخواست را داشتند، ۱۰۰ دستگاه انواع خودروی جدید با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان امروز وارد عرصه خدمت به مردم استان کرمان می شود.

وی افزود: تلاش می کنیم ۲۰۰ دستگاه از خودروهای پلیس استان را که دچار استهلاک شده، نوسازی کنیم.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.