افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده

  • کد خبر : 7442
  • 08 آذر 1399 - 12:27
بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمان در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند شهید محسن فخری زاده

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و استاندار کرمان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت ترور ناجوانمردانه شهید محسن فخری زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، شهادت این دانشمند عرصه دفاعی را تهنیت و تسلیت گفتند.

بیانیه‌ مشترک حجت الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان و دکتر علی زینی وند استاندار کرمان که شامگاه ۷ آذر ۹۹ منتشر شد به شرح زیر است:

بسم ربّ الشهداء و الصدیقین

جمهوری اسلامی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی، بزرگترین قربانی تروریسم دولتی در جهان بوده و استفاده از حربه ترور از حیث انسانی، حقوقی و باورهای دینی غیرقابل قبول، مطرود و محکوم است.

ترور و حذف فیزیکی شخصیت‌های علمی، نشانه‌ای از  ناتوانی کامل دشمنان استقلال ایران اسلامی در برابر عزم ملت‌ آگاه و غیور ایران برای پیشرفت علمی و حرکت به سمت خودکفایی است.
بدون شک، مردم بصیر ایران اسلامی و فرزندان توانمند آنان در راه اعتلا و پیشرفت کشور و دستیابی به بالاترین مراتب علمی و فناوری مصمم‌تر از گذشته تلاش خواهند کرد و چنین رفتارهای خصمانه نه تنها خللی در عزم و اراده استوار ملت ایجاد نمی‌کند بلکه شمیم معطر مجاهدت علمی در فضای میهن عزیزمان پراکنده و در پیمودن این راه مصمم تر خواهیم شد.
ابنجانبان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دانشمند شهید محسن فخری زاده به محضر حضرت ولی عصر(عج) مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای عرصه فناوری های دفاعی، همراه با ملت آزاده ایران اسلامی، با آرمان‌های امام راحل عظیم‌شأن و رهبری معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی) و تداوم راه پر افتخار شهیدان عزیز تجدید پیمان می بندیم.

حسن علیدادی سلیمانی
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان

علی زینی وند
استاندار کرمان

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7442

برچسب ها

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.