افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

بوی عطر و گلاب در کرمان/ نجوای کبوتران خونین‌بال عاشق در گوش مردم شهر

  • کد خبر : 11617
  • 03 دی 1401 - 12:07
بوی عطر و گلاب در کرمان/ نجوای کبوتران خونین‌بال عاشق در گوش مردم شهر
پیکر ۶ شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس وارد کرمان شد، ۵ شهید نیز در شهرستان‌های جیرفت، سیرجان، نرماشیر، بم و رفسنجان قرار می‌گیرند تا همزمان با سراسر کشور در سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره روی دستان مردم تشییع و برای همیشه در خاک لاله‌خیز کرمان نقطه پرگار مردم شهید پرور باشند.

 به گزارش طلوع ارگ به نقل از خبرگزاری فارس ، پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس، صبح امروز وارد فرودگاه کرمان شد و به سمت معراج‌الشهدای این شهر رفت.

این شهدا در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع و حال و هوای پایتخت مقاومت را در آستانه سومین سالگرد شهادت حاج‌قاسم شهدایی می‌کنند. چهار شهید گمنام در چهار پارک شهر کرمان به خاک سپرده می‌شوند که پارک‌های «شهید احمد هدایت» واقع در بلوار «پزشک» در منطقه دو، «شهید مطهری» واقع در منطقه سه، «فروغ» واقع در خیابان «شهید دستغیب» در منطقه چهار شهر کرمان و زمین ورزشی در محله «سعیدی» ابتدای جاده «کوهپایه»، میزبان این شهدای والامقام است.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان و ستاد فرماندهی جنوب شرق ارتش نیز مدفن دو شهید گمنام دیگر است. جیرفت،سیرجان، نرماشیر، بم و رفسنجان نیز میزبان ۵ شهید گمنام هستند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=11617

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.