افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 19 April , 2024
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان:

برگزاری امتحانات نهایی پایۀ دوازدهم در ۳۳۰ حوزۀ امتحانی

  • کد خبر : 8667
  • 28 اردیبهشت 1400 - 11:37
برگزاری امتحانات نهایی پایۀ دوازدهم در ۳۳۰ حوزۀ امتحانی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از افزایش دو برابری حوزه‌های امتحان نهایی در راستای حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان خبر داد و گفت: «امتحانات نهایی پایه‌ی دوازدهم با رعایت کامل شیوه‌نامه‌ها در ۳۳۰ حوزه‌ی امتحانی در حال برگزاری است».

به گزارش طلوع ارگ، احمد اسکندری‌نسب در حاشیه‌ی بازدید از حوزه‌های امتحانات نهایی پایه‌ی دوازدهم در شهر کرمان، با بیان این‌‌که حفظ سلامت دانش‌آموزان مهم‌ترین هدف آموزش‌ و پرورش است، بیان کرد: «تمامی مدارس محل برگزاری امتحانات نهایی قبل و بعد از امتحان گندزدایی و ضدعفونی می‌شوند».

وی با تاکید بر این‌که دانش‌آموزان قبل و بعد از برگزاری آزمون در مبادی ورودی و خروجی حوزه‌ها تجمع پیدا نکنند، افزود: «حوزه‌های امتحانی در راستای حفظ شیوه‌نامه‌های بهداشتی افزایش یافته و امتحانات نهایی پایه‌ی دوازدهم با رعایت کامل مقررات بهداشتی در ۳۳۰ حوزه‌ی امتحانی در حال برگزاری است».

اسکندری‌نسب به شرکت حدود ۲۶ هزار دانش‌آموز پایه‌ی دوازدهمی استان در امتحانات نهایی اشاره کرد و ادامه داد: «با توجه به رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در حوزه‌های امتحانی خانواده‌ها نگران سلامتی فرزندان خود نباشند».

وی با اشاره به این‌که خانواده‌ها می‌توانند نقش مؤثری در رعایت بهداشت فردی فرزندان خود داشته باشند، اظهار کرد: «از اولیای دانش‌آموزان انتظار داریم ماسک و دستکش برای دانش‌آموزان تهیه کنند و اجازه ندهند دانش‌آموزان وسایل اضافی مانند کیف و کتاب را که محلی برای نگهداری آن در حوزه‌های امتحانی وجود ندارد، با خود همراه داشته باشند زیرا این وسایل می‌توانند عامل انتقال ویروس شوند».

اسکندری‌نسب گفت: «برای دانش‌آموزان ماسک و دستکش در حوزه‌های امتحان نهایی پیش‌بینی شده تا اگر دانش‌آموزی به هر دلیلی با خود ماسک یا دستکش نداشت بتواند از این وسایل استفاده کند»

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8667

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.