افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024

بررسی طرح ترافیکی سه‌راه مدرس

  • کد خبر : 8700
  • 04 خرداد 1400 - 20:47
بررسی طرح ترافیکی سه‌راه مدرس

جلسه شورای ترافیک شهرستان بم صبح امروز سه شنبه ۴ خرداد با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، محمدبنی‌اسدی شهردار، سرهنگ ضیاالدینی رییس راهنمایی رانندگی در خصوص طرح ترافیکی سه راه مدرس و مشکلات ترافیکی برون شهری در سالن اجتماعات فرمانداری بم برگزار شد.

به گزارش طلوع بم، هادی شهسوارپور فرماندار بم دراین جلسه در خصوص طرح ترافیکی سه راه مدرس گفت: اولا پیاده‌رو تا جایی که امکان دارد عقب نشینی اعمال شود و دوما این طرح مجددا به مدت سه ماه اجرا و همچنین دبیر شورای ترافیکی استان کرمان از این طرح بازدید و نظر خودشان را اعلام کنند و در پایان بعد از سه ماه تصمیم گیری نهایی صورت گیرد.
وی در ادامه گفت: در خصوص بارترافیکی خارج از شهر، محدوده بیدران از نظر بنده حادثه خیزترین نقطه استان کرمان است و هرچه سریعتر باید تعیین تکلیف شود و بصورت ویژه امسال راهکاری برای رفع این نقطه حادثه خیز صورت گیرد.
فرماندار بم ضمن انتقاد از اداره راهداری گفت: درخصوص جاده دولت اباد متاسفانه اداره راهداری کماکان پیمانکار را مشخص نکرده است و همچنین پیچ های خواجه عسکر و یا پل دهبکری الان شش ماه از مهلت مقرر اداره راهداری گذشته است اما هیچ اتفاقی نیفتاده و پیگیری صورت نمیگرید.
وی در پایان گفت: برای زیرگذر تهرود هیچگونه علائمی گذاشته نشده و خطرآفرین است و مصوب شود هرچه سریعتر استاندارد سازی این زیرگذر صورت گیرد و ادارات مربوطه درخواست داریم در این نقطه حساسیت داشته باشند.
سرهنگ ضیاالدینی رئیس راهنمایی و رانندگی شهرستان بم در خصوص طرح ترافیکی سه راه مدرس گفت: یکی از دلایل اجرای این طرح اضافه شدن کوچه آسفالت در انتهای خیابان فردوسی بود و دوم اینکه بارها بی نظمی ترافیکی از همین سه‌راه به ما گزارش می‌شد و با ایجاد این کوچه در سه‌ضلع این مثلث برای ما سه نقطه حادثه خیز بوجود آمد.
وی ادامه داد: بنابراین این طرح کارشناسی شده را اجرایی کردیم و کار مطلاعاتی آن صورت گرفت و تابلو ها و علائم هشدار دهنده نصب شد و طرح شکل خودش را گرفت، در روزهای اول خلافی های زیادی شکل میگرفت ما ظرفیت یک پارک را هم کم نکردیم منتهی از لحاظ قانونی برای متخلفین صبر کردیم و از الان قضاوت درخصوص این طرح زود است.
گفتنی است، در این جلسه آقای عاشورزاده به نمایندگی از کسبه خیابان مدرس در خصوص طرح ترافیکی جدید سه‌راه مدرس گفت: با اجرای طرح جدید بارترافیکی کم نشده که هیچ زیاد هم شده و این بینظمی ها توسط دوربینهای مدار بسته فروشگاه ما ثبت شده است و موارد زیادی خلافی که باعث تصادف می شود را ما شاهد بودیم، شاید بیان ما تاثیری در این جلسه نداشته باشد و همچنین لازم میدانیم از آقای شهردار که کوچه مدرس و دیگر موارد مشابه را برای کاهش بارترافیکی بهسازی کردند نیز تشکر کنیم.
مقدمی یکی دیگر از نمایندگان کسبه این محدوده نیز گفت: خیلی از دوستان در شب نیستند که ببیند وضعیت میهمانان عروسی‌ها به چه شکل است، با توجه به عرض کم خیابان باعث خلافی های زیادی در شب می شود و بنده فقط بخاطر جان مردم به این جلسه آمده ام.

گزارش: طلوع بم-محمد حسین خراسانی

 

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8700

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.