افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
مدیر تیم فوتبال بانوان خاتون بم عنوان کرد:

این بار میرویم تا با اختلاف قهرمان شویم

  • کد خبر : 9091
  • 20 شهریور 1400 - 11:51
این بار میرویم تا با اختلاف قهرمان شویم

اولین جلسه تیم فوتبال خاتون بم در خصوص آغاز تمرینات برای فصل جدید، روز چهارشنبه ۱۷ شهریور با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر، محمد بنی اسدی سپرست شهرداری بم و تعدادی از مسئولین، سرمربی و اعضا تیم بانوان در هتل پارس کرمان برگزار شد. دکتر بابک اسماعیلی مدیر این تیم به […]

اولین جلسه تیم فوتبال خاتون بم در خصوص آغاز تمرینات برای فصل جدید، روز چهارشنبه ۱۷ شهریور با حضور هادی شهسوارپور فرماندار، کریم غضنفرآبادی رئیس شورای شهر، محمد بنی اسدی سپرست شهرداری بم و تعدادی از مسئولین، سرمربی و اعضا تیم بانوان در هتل پارس کرمان برگزار شد. دکتر بابک اسماعیلی مدیر این تیم به دلیل مبتلا بودن به کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت.

بم می‌تواند به عنوان خاستگاه ورزش بانوان قرار بگیرد

هادی شهسوارپور فرماندار شهرستان بم نیز با ابراز خوشحالی از شروع به کار تیم فوتبال بانوان گفت: تیم بانوان با روحیه ای بسیار عالی کار را شروع کرده است و امیدواریم با همین روحیه و انسجام در فصلی که با حمایت و همت دکتر اسماعیلی پیش رو دارند نقش‌آفرینی کنند و شاهد یک فصل بسیار با شکوه باشیم و امیدواریم قدم‌های بعدی را در باشگاه‌های آسیا و جهان داشته باشیم.

وی افزود: سال گذشته تیم بانوان با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بود اما در دیدار امروز روحیه اعضا بسیار خوب بود و دکتر اسماعیلی با جدیت این کار را در دستور کارشان قرار داده‌اند و هدف ایشان حفظ جایگاه فوتبال در شهرستان، استان و ایران می باشد.

وی ادامه داد: باید وضعیت ورزشگاه فجر جهت استفاده از اعضا تیم و برگزاری مسابقات سر و سامان داده شود. اقداماتی که انجام شده و انجام خواهد شد هم در راستای رشد و توسعه فوتبال است و همت دکتر اسماعیلی و خانم جعفری در فوتبال بانوان بسیار تاثیرگذار می‌باشد.

وی تاکید کرد: بم می‌تواند به عنوان خاستگاه ورزش بانوان قرار بگیرد و به عنوان جایی معرفی می‌شود که به ورزش بانوان اهمیت داده است و این کار می تواند ادامه داشته باشد. امیدواریم با برنامه‌های بلندمدت شاهد رشد و شکوفایی این ورزش و سایر ورزش‌ها در منطقه باشیم.

شهسوارپور خطاب به اعضای تیم بانوان عنوان کرد: ما مثل سابق در کنار شما هستیم و سعی می کنیم وقتمان را در اختیار شما قرار بدهیم. توصیه می‌کنیم با جدیت و و اتکا به خدا و تلاش جمعی و تیمی برنامه ریزی کنید تا در پایان با هم موفقیت ها را در کنار هم جشن بگیریم.

فرماندار بم خطاب به سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرستان گفت: همه ما اتفاقی را که برایتان افتاده است را درک می کنیم و این اتفاق چیزی نیست که بتوان آن را کنار گذاشت. اما شما در کنار وظایفی که در زندگی دارید یک وظیفه اجتماعی دیگر هم دارید و توقع هست که در کنار تیم فوتبال بانوان حضور داشته باشید و با حضورتان باعث موفقیت تیم باشید که هم تسلی خاطر خودتان هست و هم باعث شادی روح به فرزندتان خواهد شد.

همه بازی‌ها را مثل یک فینال سخت شروع می‌کنیم

دکتر بابک اسماعیلی هم به دلیل مبتلا بودن به بیماری کرونا به صورت ویدئو کنفرانس در این جلسه حضور داشت و گفت: امیدواریم امسال هم بتوانیم پرچم تیم را بالا نگه داریم و آخر سال هم جشن قهرمانی بگیریم، این بار میرویم تا با اختلاف قهرمان شویم

وی افزود: در زمینه واگذاری زمینه ورزشگاه فجر نیاز به کمک داریم تا برای بازی تیم آماده شود و ترمیم و تعمیرهای آن را انجام دهیم و برای مسابقه نیاز به حضور در کرمان نباشد و امیدواریم که به زودی بتوانیم چمن ورزشگاه را به چمن طبیعی تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: تیم، تیم خوبی است و من معتقدم که با یک کار تیمی ما می‌توانیم موفق باشیم. امیدوارم که در سال شروع همه بازی‌ها را مثل یک فینال سخت شروع کنیم و قهرمان باشیم و اگر هم قهرمان نشدیم به ایراداتمان فکر، و سعی می‌کنیم وضعیت را بهبود ببخشیم و سال بعد قهرمان باشیم. من بسیار خوشحال هستم که چهره‌های زیادی را برای قهرمانی آماده می بینم و امیدوارم وارد اولین بازی شویم تا ببینیم چگونه است.

مسئولین بم همیشه حامی تیم بانوان بوده‌اند

مرضیه جعفری سرمربی تیم فوتبال بانوان خاتون بم ضمن تشکر از مسئولین شهرستان بم گفت: بارها و بارها گفته ام که خوشحالم مسئولین شهرستان بم همیشه و در هر زمان حامی بانوان و تیم فوتبال بانوان بوده اند.

وی افزود: امسال هیچ تمایلی برای شروع به کار نداشتم اما یکی از دلایل حضور من مردم و مسئولین و دیگری حضور شخص دکتر اسماعیلی و بعد هم اعضای تیم بودند.

جعفری ادامه داد: با انگیزه‌ای که در اعضای تیم فوتبال مشاهده کردم متوجه شدم که آنها می‌خواهند بیش از آنچه در توان شان هست برای تیم تلاش کنند. خوشحالم که می توانیم دوباره با هم کار کنیم و آخر فصل اتفاقی را که افتاد جبران کنیم و امیدوارم مردم شرایط من را درک کرده باشند.

این بار میرویم تا با اختلاف قهرمان شویم

خانم مولایی دروازه‌بان تیم فوتبال بانوان بم نیز خطاب به دکتر اسماعیلی گفت: امروز شما در این جلسه حضور نداشتید و کنار زمین نبودید اما با توجه به سابقه طولانی که در این تیم داریم اعلام می‌کنیم که در تمام این سال‌ها دلسوزتر از مسئولین بم ندیدیم. چون در هر شرایطی تیم را رها نکردند و این باعث شد انگیزه ما برای بازی، قهرمانی و ادامه ورزشی بانوان بیشتر شود.

وی افزود: عشق و علاقه دکتر اسماعیلی به تیم و حمایت‌های ایشان ستودنی است. کادر تیمی ایشان واقعا زحمت می‌کشند و امیدوارم امسال اعضایی که کنار ما هستند و میمانند نماینده‌های خوبی برای تیم فوتبال خاتون باشند. تیم ما امسال قهرمان است. ما می‌رویم تا با اختلاف قهرمان شویم چون ما شاهد هفت سال قهرمانی شهر بم در ایران بوده ایم.

حضور به موقع دکتر اسماعیلی باعث ایجاد امیدواری خاص و ویژه‌ای در تیم شد

محمد بنی اسدی سرپرست شهرداری بم هم ضمن آرزوی موفقیت برای تیم بانوان گفت: امیدواریم همانطور که مسیر پیروزی را در سال‌های قبل طی کردید در ادامه هم با موفقیت های بعدی از جمله فصل پیش رو مجدد افتخارآفرینی را برای بم داشته باشید. بم ظرفیت‌های زیادی دارد که در عرصه‌های مختلف آنها را به نمایش گذاشته است. در حیطه ورزش، ورزش بانوان بم به نوعی باعث شده که تاثیر مثبتی روی ورزش بانوان کشور بگذارد. حمایت‌هایی که از فوتبال بانوان در بم صورت گرفته است و موفقیت‌هایی که این حمایت‌ها به دنبال داشته است، امیدواری را به ورزش بانوان کشور برگردانده که جای تقدیر و تشکر دارد. همچنین آقای دکتر اسماعیلی با حضور به موقع خود در کنار تیم بانوان و حمایت‌هایی که داشتند و حمایت هایی که به منطقه شرق استان داشتند باعث شدند که رونق و امیدواری خاص و ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف و خصوصاً ورزش صورت بگیرد. ترکیبِ حضور دکتر اسماعیلی و برترین مربی کشور و بازیکنان خوبی که در تیم بانوان در کنار هم قرار گرفتند میتواند زمینه‌ساز موفقیت‌های بعدی هم برای این تیم و همچنین ورزش های بعدی در شهرستان باشد.

تیم بانوان بم یک برگ برنده و یک سند افتخار برای شرق استان

کریم غضنفرآبادی نماینده مردم شرق استان در این جلسه ضمن تشکر از دکتر اسماعیلی و حمایت های ایشان از تیم بانوان گفت: امروز تیم بانوان ما یک برگ برنده و یک سند افتخار برای شرق استان است. ما به دختران و شیرزنان بم افتخار می‌کنیم که قهرمان هفت دوره مسابقات فوتبال بانوان در بم بوده اند که این جزو افتخارات و سندهای ماندگار برای شرق استان است. زحمات همه مسئولین و دست اندرکاران و مربی و اعضای تیم قابل تقدیر است این افتخارات ماندگار در تاریخ بم هم خواهد ماند.

وی در ادامه در خصوص حواشی اییجاد شده در خصوص تاسیس کارخانه فرآوری خان خاتون افزود: مردم بم هم مردم قدرشناسی هستند هرچند که در فضای مجازی تعدادی از افراد باعث نگرانی دکتر اسماعیلی شده اند که بعید است صحبت هایشان بر اساس تخصص باشد یا اگر هم عمدی هست خدا هدایت کند و اگر از روی عدم آگاهی هست باید آگاهی خود را بالا ببرند.

وی ادامه داد: قول می دهیم هم دغدغۀ مردم  و هم نگرانی های دکتر اسماعیلی را برطرف کنیم و در این زمینه از کارشناسان ملی دعوت خواهیم کرد تا نگرانی مردم بم مرتفع شود. زمانی که کسی با اخلاص کاری را انجام می‌دهد باید از او تشکر کرد دکتر اسماعیلی از لحاظ مالی نیازی ندارد، اما عشق و علاقه ایشان به ایجاد اشتغال ستودنی است. ای کاش سایر دوستان سرمایه‌گذار هم مثل دکتر اسماعیلی، همین نوع کارها را انجام دهند. دکتر اسماعیلی الگوی بسیارخوبی در مسائل فرهنگی، بحثهای انسان‌دوستانه و …هستند. با وجود کارخانجات فراوان در منطقه باز هم پیشنهاد می‌کنیم که سرمایه‌گذاران پا به عرصه بگذارند. دوستانی که در بحث سرمایه‌گذاری فعالیت دارند باید مثل دکتر اسماعیلی در سایر کارها هم فعال باشند. اگر کسی حتی از کشورهای خارجی هم در بحث سرمایه گذاری ورود پیدا کند ما در چارچوب قانون از او حمایت خواهیم کرد.

غضنفرآبادی خطاب به تیم بانوان گفت: شما مایۀ افتخار هستید. به خودتان ببالید. ما در بم فرهنگ دیرینه‌ای داریم که همه آن را تایید کرده‌اند. ما به وجود تک تکِ گذشتگانمان افتخار می‌کنیم چون بیش از ۳ هزار سال است که فرهنگ آپارتمان نشینی در بم وجود دارد و مردم بم در بزرگترین بنای تاریخی که قلعه خشتی جهان است چندین هزارسال یکجانشینی را یاد داشته اند و تاریخ بم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. حتی تاسوعا و عاشورای بم جهانی شده است و امروز هم فوتبال زنان آیتمی جهانی شده است. امیدواریم این پیروزی های دختران و شیرزنان بم با حمایت همه مسئولین به ویژه دکتر اسماعیلی و دلسوزی مربی صبور تیم فوتبال بانوان پی در پی و مایه افتخار همه ما مثل همیشه باشد.  دکتر اسماعیلی به عنوان یک بازو دکتر اسماعیلی به عنوان یک بازو در کنار تیم بانوان حضور دارند. قطعاً این دوره هم تیم بانوان بم قهرمان خواهد بود.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=9091

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.