افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 28 March , 2024
هادی شهسوارپور فرماندار بم در جلسه ستاد کرونا عنوان کرد:

اگر تعطیلی اتفاق می‌افتد، هدف سلامتی مردم است اگر سلامتی نباشد خیلی چیزها نیست

  • کد خبر : 7311
  • 18 آبان 1399 - 18:01
اگر تعطیلی اتفاق می‌افتد، هدف سلامتی مردم است اگر سلامتی نباشد خیلی چیزها نیست

به گزارش طلوع ارگ، هادی شهسوارپور فرماندار بم در جلسه ستاد کرونا در خصوص بعضی از قوانین سختگیرانه که اعمال شده است گفت: اگر امروز قوانین سختگیرانه اجرا نشود بعداً وضعیت ما در بیمارستان بسیار فاجعه بارخواهد شد. اگر امروز ما ملزم به رعایت نشویم و وضعیت شغلیِ خودمان را مدیریت نکنیم آثار و تبعات […]

به گزارش طلوع ارگ، هادی شهسوارپور فرماندار بم در جلسه ستاد کرونا در خصوص بعضی از قوانین سختگیرانه که اعمال شده است گفت: اگر امروز قوانین سختگیرانه اجرا نشود بعداً وضعیت ما در بیمارستان بسیار فاجعه بارخواهد شد. اگر امروز ما ملزم به رعایت نشویم و وضعیت شغلیِ خودمان را مدیریت نکنیم آثار و تبعات آن را با تلفات زیاد در بیمارستان شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هم اکنون شیوع ویروس کرونا ۴ برابر شده است و اگر اکنون پیشگیری نکنیم چرخش ویروس به ۴ برابر (تصاعدی) تکثیر خواهد شد و به مرحله‌ای خواهیم رسید که امکان خدمات‌دهی به مریض ها را نداریم. با توجه به محدودیت‌های زیاد و یک بیمارستان با ۵۰۰ هزار نفر جمعیت که باید خدمات دهیم بنابراین ورود ما برای اِعمال قوانین سختگیرانه به خاطر جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری می باشد. نمی‌گویم شما به ما خورده نگیرید بلکه خواهان کمک شما هستیم و همه باید به هم کمک کنیم، از کوچکترین عضو یک خانواده تا شما مسئولین از همه تقاضای کمک داریم چون همه ما مسئول هستیم.

وی افزود: اگر تعطیلی اتفاق می‌افتد، هدف سلامتی مردم است اگر سلامتی نباشد خیلی چیزها نیست بنابراین با توجه به کمبود تخت در بیمارستان باید با اعمال قوانین از مبتلا شدن افراد جلوگیری کنیم.

شهسوارپور ادامه داد: نه تنها ما از اِعمال این قوانین پیشگیرانه جواب گرفته ایم بلکه شهرهای مختلفی هم که اینگونه عمل کرده‌اند جواب گرفته‌اند. آمار ما بر اساس جمعیت ما در سطح استان جایگاه خوبی را داشته است اما بر اساس نظرات دانشگاه علوم پزشکی موظف به اجرای قوانین سختگیرانه هستیم.

شهسوارپور در خصوص ستاد فرماندهی ملی کرونا که به فرمان مقام معظم رهبری باید در کشور تشکیل شود گفت: این قرارگاه مثل سایر مناطق کشور در بم هم ایجاد خواهد شد و هدف آن بررسی مصوبات ستاد ملی کرونا میباشد تا مشخص شود برنامه های ستاد ملی کرونا درست اجرا شده است یا خیر؟ ما هم باید بررسی کنیم که چه مصوباتی و به چه دلیل اجرایی نشدند مصوباتی هم با توجه به شرایط بومی و محلی در خودِ شهرستان اجرا شده است که باید آنها هم مشخص، جمع آوری و دسته بندی شوند.

شهسوارپور تاکید کرد: طبق مصوبه ی استانی مصوب شد که باید خدمات بانک‌ها از ۲۰ آبان به مدت یک هفته به صورت غیر حضوری انجام شود. مردم باید به سمتی بروند که از بانکداری الکترونیک بهره ببرند و با گوشیِ تلفن همراه می توانند از خدمات بانکی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: ادارات و مشاغل در گروه‌هایی مشخص شدند و باید ساعات کاری که برای آنها در نظر گرفته شده است را رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به جز دستگاه‌های قضایی، امدادی و درمانی همه ادارات باید نحوه خدمات رسانی غیر حضوری خود را به ما اعلام کنند که چگونه می‌توانند به ارباب رجوع غیرحضوری خدمات بدهند به گونه ای که مردم راضی باشند.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=7311

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.