افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
در طی مراسمی

امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای، کمیته امداد استان کرمان و شرکت قوای محرکه بم

  • کد خبر : 824
  • 03 مرداد 1396 - 10:49
امضای تفاهم نامه همکاری اداره کل آموزش فنی حرفه ای، کمیته امداد استان کرمان و شرکت قوای محرکه بم

تفاهم نامه همکاری کمیته امداد استان کرمان، اداره کل آموزش فنی حرفه ای و شرکت قوای محرکه ارگ بم با حضور معاون آموزش سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور به امضا رسید.

علی موسوی معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور تفاهم نامه کمیته امداد را یک نهاد مقدس و مهم در کشور دانست و گفت: مددجویان کمیته امداد ظرفیت خوبی برای اشتغال و اقتصاد کشور هستند و باید با ارائه آموزش های لازم از این ظرفیت بهره برد.
وی به همکاری خوب کمیته امداد استان با اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و افزود: تعامل و همکاری که بین این دو اداره وجود دارد در هیچ استانی وجود ندارد.

موسوی با اشاره به اینکه کمیته امداد بهتر از سایر دستگاه های مربوط به حوزه اشتغال به اشتغال کشور کمک کرده است، گفت: کمیته امداد در بحث اشتغال می تواند الگویی برای سایر دستگاه ها باشد.

وی همچنین به ارایه آموزش هایی نیز آموزش اخلاق حرفه ای برای این افراد اشاره نمود و گفت: امیدواریم خروجی تمام این آموزش ها باعث ایجاد برند آموزشی و الگو پذیری بقیه ارگان ها و دستگاه ها از اجرای موفق اینگونه تفاهمنامه های همکاری بین دو دستگاه باشد.
شایسته ذکر است؛ برخی از تعهدات کمیته امداد در این تفاهم نامه شامل شناسایی و معرفی کارآموزان واجد شرایط برای شرکت در مصاحبه و گزینش اولیه، پرداخت هزینه های آموزشی که به صورت سفارشی و مختص کمیته امداد بر اساس قرارداد منعقده به اداره کل پرداخت خواهد شد، پرداخت حق بیمه کارفرما به مدت دو سال است.
براساس این تفاهم نامه تعهدات اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، برگزاری دوره های تخصصی مورد نیاز قوای محرکه براساس استاندارهای آموزشی، تجهیز کارگاه آموزشی مورد نیاز در شهرهای کرمان و بم، برگزاری آزمون برای کارآموزان، بیمه مسئولیت بدنی کارآموزان در برابر حوادث حین آموزش و اعطای گواهینامه پایان دوره آموزشی به کارآموزان است.
هم چنین بر اساس این تفاهم نامه تعهدات شرکت قوای محرکه بم، جذب و بکار گماری فرزندان مهارت آموخته کمیته امداد با معرفی نامه کتبی بعد از اتمام دوره کارآموزی و آموزش فنی و حرفه ای و قبولی در آزمون های فنی و حرفه ای، ارسال قرارداد جذب کارجو به همراه بیمه نامه وی به کمیته امداد، پرداخت کمک هزینه به کارآموزان در زمان طی دوره کارورزی در شرکت و همکاری لازم با اداره کل در محل آمورش است.
در حاشیه انعقاد این تفاهم نامه فاز۶ طرح مشترک اداره آموزش و فنی و حرفه ای استان، کمیته امداد و شرکت قوای محرکه منطقه ویژه اقتصادی بم افتتاح شد./روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=824

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.