افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 20 April , 2024

امتیاز‌های ویژه صنایع خودروسازی کرمان به کارکنان خود برای خرید سهام

  • کد خبر : 6048
  • 08 خرداد 1399 - 18:09
امتیاز‌های ویژه صنایع خودروسازی کرمان به کارکنان خود برای خرید سهام

صنایع خودروسازی کرمان در راستای ایجاد انگیزه و تشویق کارکنان این خودروسازی، برای خرید سهام این مجموعه شرایط و امتیازات ویژه‌ای را برای کارکنان خود فراهم کرده است.

به گزارش طلوع ارگ به نقل از گفتارنو، بر اساس تصمیم صنایع خودروسازی کرمان؛ کلیه پرسنل و کارکنانی که حداقل ۵ سال سابقه همکاری در کارخانجات این شرکت را داشته و یا در ارگ جدید مستقر بوده‌اند، فارغ از شرکتی و پیمانکاری بودنشان مشمول این طرح بوده و معادل ۱۰۰ هزار سهم بلاعوض دریافت خواهد کرد.
همچنین این امکان برای کلیه پرسنل رده کارگری و کارمندی این شرکت نیز فراهم آمده است تا بتوانند فارغ از ۱۰۰هزار سهمی که به صورت بلاعوض به آن‌ها تعلق می‌گیرد، اقدام به خرید سهم تا سقف ۴۰۰ هزار سهم نمایند. شیوه بازپرداخت این مبلغ نیز در قالب اقساط سه ساله و بدون سود خواهد بود.
علاوه بر دریافت ۱۰۰ هزار سهم بلاعوض، مدیران، روسای بخش‌ها و سرپرست‌های شرکت‌ها قادر خواهند بود تا سقف ۹۰۰ هزار سهم را بدون بهره و به صورت اقساط سه ساله خریداری کنند؛ سقف خرید برای مدیران عامل و اعضای هیأت مدیره و قائم مقام‌ها یک میلیون و ۹۰۰ هزار سهم خواهد بود.
براساس این تصمیم برای استفاده از این امتیاز هیچ یک از متقاضیان فوق الذکر نباستی سهامدار هیچ یک از شرکت‌های گروه خودروسازی کرمان باشند. پرسنل ستادی مستقر در تهران نیز برای استفاده از این طرح بایستی حداقل ۷ سال سابقه همکاری درشرکت‌های گروه و یا پیمانکاران همکار با گروه را داشته باشند.
همچنین کلیه کارکنان بازنشسته و بازخرید شده به شرط حائز شرایط بودن و نیز ارائه تضمین مناسب برای دوران بازپرداخت سهام اقساطی می‌توانند از این امتیازات بهره‌مند شوند.
بدیهی است سهام‌های تقسیطی به صورت وثیقه در اختیار شرکت بوده و متناسب با واریز اقساط به نام مالکین انتقال خواهد یافت. ارزش سهام نیز براساس سرمایه ثبت شده شرکت و به قیمت اسمی هر سهم معادل یک هزار ریال خواهد بود.
لازم به ذکر است که محمدرضا شه‌بخش در بخشنامه‌ای که برای ابلاغ این موضوع صادر کرده است؛ خود را از دریافت کلیه این امتیازات منع کرده است.
لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=6048

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.