افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024

افتتاح موسسه خیریه ویژه نابینایان در شهرستان بم

  • کد خبر : 5551
  • 15 بهمن 1398 - 12:10
افتتاح موسسه خیریه ویژه نابینایان در شهرستان بم

موسسه خیریه “روشندلان پوریا آسمانی” ویژه نابینایان امروز دوشنبه چهاردهم بهمن با حضور جمعی از مردم و مسئولین محلی در شهر بروات افتتاح شد.

به گزارش هفته‌نامه طلوع بم؛ آقای محمد برایی‌نژاد موسس و مدیر این سازمان مردم نهاد که خود دختری نابینا دارد، این موسسه را با هدف پیگیری امور مربوط به جامعه معلولین نابینای منطقه و همچنین آموزش، همگرایی و تلاش برای ایجاد فرصتهای برابر معیشتی و شغلی روشندلان در جامعه ایجاد کرده و ملک شخصی خود را نیز تماما به این موسسه اختصاص داده است. خانواده آقای برایی‌نژاد موسسه خیریه “روشندلان پوریا آسمانی” را به یاد فرزند برومندشان مرحوم پوریا برایی‌نژاد نامگذاری کرده‌اند که سه سال پیش در یک تصادف رانندگی درگذشت.
علیرضا اشرف‌زاده رییس بهزیستی شهرستان بم در این مراسم با اعلام اینکه ۱۹۰ معلول نابینا و کم‌بینا در شهرستان بم داریم گفت: انجمنی که امورات روشندلان عزیز را پیگیری کند در شهرستان بم وجود نداشت که با همت خانواده برایی‌نژاد این امر محقق شده است و آماده همکاری همه جانبه با موسسه هستیم.
محمد قربان‌زاده بخشدار بروات و آقای صوفی‌آبادی روشندل بمی از دیگر سخنرانان این مراسم بودند. جمعی از مدیران موسسات خیریه بم، شهروندان برواتی و فعالان اجتماعی و رسانه‌ای نیز در این مراسم حضور داشتند.

تاسیس این موسسه یک اقدام ارزشمند مدنی از سوی خانواده آقای محمد برایی‌نژاد و در راستای مسئولیتهای اجتماعی و شهروندی، فصلی جدید در حوزه فعالیتهای مردم‌نهاد بم‌ و همچنین جامعه معلولین است.

عکس: حکیمه موسی‌زاده

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=5551

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.