افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 16 April , 2024

اصناف با رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی، از تعطیلی بازار در شب عید جلوگیری کنند/ بم میزبان مهمانان نوروزی نخواهد بود

  • کد خبر : 8300
  • 17 اسفند 1399 - 15:37
اصناف با رعایت بیشتر پروتکلهای بهداشتی، از تعطیلی بازار در شب عید جلوگیری کنند/ بم میزبان مهمانان نوروزی نخواهد بود

نشست خبری هادی شهسوارپور فرماندار بم صبح امروز یکشنبه ۱۷ اسفند در خصوص سفرهای نوروزی و آخرین تصمیمات ستاد کرونا در محل فرمانداری برگزارشد. فرماندار بم ضمن تقدیر از عملکرد یکساله خبرنگاران فعال در دوران کرونا گفت: امسال درگیر مشکلاتی از قبیل تحریمها و مشکلات اقتصادی و البته شیوع گسترده کورنا بودیم که در پی […]

نشست خبری هادی شهسوارپور فرماندار بم صبح امروز یکشنبه ۱۷ اسفند در خصوص سفرهای نوروزی و آخرین تصمیمات ستاد کرونا در محل فرمانداری برگزارشد.

فرماندار بم ضمن تقدیر از عملکرد یکساله خبرنگاران فعال در دوران کرونا گفت: امسال درگیر مشکلاتی از قبیل تحریمها و مشکلات اقتصادی و البته شیوع گسترده کورنا بودیم که در پی آن خسارت های زیادی از بابت محدودیت ها به کسب و کارها و بخصوص به اصناف وارد شد؛ اما چون سلامتی مردم در اولویت اول است ما در صورت تغییر وضعیت ناچار به اعمال محدودیت هستیم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه طبق آمار های رسمی نسبت به کل کشور عملکرد قابل قبولی داشتیم که اینگونه موفقیت های شکل نمیگیرد مگر با کار تیمی و همراهی مردم.

وی خاطر نشان کرد: هنوز بیماری از نوع کرونا جهش یافته(انگلیسی) در بم دیده نشده وضعیت فعلی شهر ما زرد است؛ اما باید بدانیم که کرونا تمام نشده و باید از عادی انگاری جلوگیری و پروتکل های بهداشتی با دقت بیشتری رعایت شوند.

وی خطاب به همشهریان گفت: باید رعایت پروتکلهای با سطح بالایی رعایت شود تا شاهد اعمال محدودیت نباشیم، مخصوصا اصناف که با توجه به بازار شب عید، ازدحام جمعیت را خواهند داشت باید با حساسیت بیشتر نکات بهداشتی را رعایت کنند تا تعطیل نشوند. وی افزود: مردم امسال برای سفر برنامه‌ریزی نکنند چون ویروس همچنان در گردش است و امسال هم مانند سال گذشته بم میزبان مهمانان نوروزی نخواهد بود.

وی تاکید کرد: هرگونه اسکان در مدارس و چادر زدن در پارکها ممنوع است و فقط تورهای گردشگری با مجوز سازمان میراث فرهنگی اجازه ورود به شهر را دارند.

شهسوارپور در ادامه گفت: اماکن تاریخی بم در شرایط کنونی باز هستند ولی اگر شرایط تغییر کند این مکانها هم بسته می‌شود.

وی در پایان گفت: متاسفانه در مراسمات عزا و عروسی اتفاقات خوبی رقم نخورده و شاهد گزارشهایی از عدم رعایت پروتکلها هستیم، این را میطلبد که صاحبان مراسم برای حفظ جان خانواده و اطرافیان خود، پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.وی همچنین افزود: محدودیت ترافیک شبانه از ساعت ۹ شب تا ۳ صبح همچنان برقرار است.

لینک کوتاه : https://toluearg.ir/?p=8300

ثبت دیدگاه

انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.